2016. március 28., hétfő

Kincsek másodkézből

Néha elképesztően szép babákat lehet kifogni fillérekért az aukciós oldalakon a használt játékok között. Igaz, hogy ezek gyakran nagyobb babacsomagokban bújnak meg, sokszor nem az eredeti ruhájukban és elhanyagolt állapotban, és nagyon oda kell figyelni, hogy az ember észrevegye őket.
Nekem az utóbbi idők legnagyobb nyereményei ők voltak:


Balról jobbra:
1. Mattel Special Edition Millennium Princess Barbie AA 2000 (eredeti ruhájában, sajnos cipője, diadémja nélkül, a nyakék sem az eredeti, csak hasonló).
2. Northwest Coast Native American Barbie (A tunika és a fejdísz szintén eredeti, az öltözék többi darabja nincs meg). Szerintem gyönyörűséges arca van!
3. Mattel Special Edition Happy Holidays Barbie 1992 (Ugyanabból a csomagból való, mint az előző baba, a ruhát csak a fényképezkedéshez kapta, nem sajátja).

Ilyenek voltak valaha, eredeti dobozukban:







Egy hat darabos babacsomagot direkt az indián lány miatt vettem meg, de aztán kiderült, hogy egy másik, látszólag jelentéktelen, koszos és kócos baba is értékkel bír belőle. Ez az 1992-es Happy Holidays Barbie. A fülbevalója vezetett nyomra. A hajával megküzdöttem, mire rendbe tettem, de szerintem megérte.
Ilyen volt szegényke:


Mindig örülök, amikor sikerül beazonosítani egy-egy véletlen szerzeményt. :)





3 megjegyzés:

  1. Nagyon irigyellek .Az indián lány nekem is nagyon tetszik , imádom ezt az arc (Kayla/Lea/Kira )formát de a szöke is egyre jobban bejön nekem ...

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen hogy felismeritek az értékes babakat még ha álruhában is vannak! Ügyes!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép az indián lánykád. Szeretem ezt az arcformát. A Millenium barbiet én is figyeltem, de aztán valahogy elfelejtkeztem az aukcióról. Van ilyen. Gratulálok hozzájuk!

    VálaszTörlés