2016. július 2., szombat

Egyedi pólók

Ha szeretnénk egyedi pólókat a babáknak, és nincs vasalható matricánk (amit ilyen kis méretben elég nehéz beszerezni), illetve nincs technikai lehetőségünk a minta nyomtatáshoz, akkor jó megoldás lehet a textil-decoupage. Csak speciális szalvétalakk kell hozzá, puha és viszonylag vékony ecset, meg apró mintás szalvéta és valamilyen világos színű textil (pamut, kevert, de tapasztalatom szerint műszálas anyagon is elég jól megtapad). És persze a befejezéshez kell hogy kéznél legyen egy vasaló.
Mostanában ezekkel szórakoztam:




(Folyt.köv.)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon leleményes vagy és igazán klasszak . Én is kipróbáltam régebben , egy kicsit sérülékenynek tűnt, de gyerek pólóra és kötényre is hasznaltam , amit azért mosni kell ...nem lehet rajta csodálkozni.Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Ügyes munka, nekem tetszik a végeredmény is és az ötlet is.

    VálaszTörlés
  3. Mind nagyon tetszik, de a kedvencem a sárga felsőn baglyos, hasonlót megpróbálok majd valamikor én is csinálni, köszi ezt a posztot! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klasszak lettek! Nekem mindegyik tetszik, a baglyosok különösen, de az afrikai maszkos is. Én is gondolkoztam már, mivel lehetne helyettesíteni a nyomtatást, de ez nem jutott eszembe. Köszi, hogy megosztottad velünk a technikát:-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen mindenkinek!
    Ha esetleg kipróbáljátok, remélem, majd megmutatjátok az eredményt!

    VálaszTörlés