2016. november 20., vasárnap

Néhány új ruha





8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek , igazán változatos , színes darabok , és jól illenek a modellekhez is .

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper szettek!! Esetleg véletlenül nincs megmutatható szabásmintád az első képen lévő 3. lánynak a felsőjéről (Lea)? Annyira szeretnék én is ilyet! Ha tudnál ebben segíteni nekem, megköszönném! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhoz a blúzhoz pont nem volt határozott szabásmintám, egy egyszerű T alakból csináltam, a nyak részénél gumival összeráncolva, aztán kihímeztem. De majd megpróbálok idővel szabásmintákat feltenni, jelenleg technikai akadályokba ütközöm (szkenner).

      Törlés
    2. Ez a "T" alak is, hogy leírtad nagy segítség volt most nekem, úgyhogy ebből már simán ki tudok indulni, mert értem, amit mondasz, és nagyon köszönöm!!! ;-) Még ma nekiállok kipróbálni! :-)
      Hát, igen, tudom milyen nehézkes különböző gépek nelkül dolgozni, a scenner is ilyen, nekem meg a nyomtató, amire szükségem volna általában. :-) De legalább monitorról is át lehet rajzolni a mintát, csak körülményesebb, de részemről így van jelenleg megoldva. :-) Mindenesetre, ha majd a jövőben úgy alakul, hogy tudsz felrakni szabásmintát, annak szerintem sokan örülni fogunk! :-)

      Törlés
    3. Ha majd elkészült a blúz, akkor mutasd meg a blogodon, kíváncsi vagyok :)

      Törlés