2016. december 10., szombat

Shibajuku Girls - új babák a piacon

Pontosan ma fedeztem fel ezeket a babákat, ráadásul véletlenül. A szokatlan nevük miatt utánanéztem, és kiderült, hogy 2016-os újdonságokról van szó.

A Barbie babáknál kicsit nagyobbak ezek a lányok, nagy fejük, üvegszemük, valódi  beültetett szempillájuk és sok ponton mozgatható testük van. Egyelőre mindössze öt fajta létezik belőlük, mindegyiknek hangzatos japán neve van és saját, divatos stílusa. Első látásra hasonlítanak a La Dee Da és a Pullip babákra. A Pullip-rajongók úgy gondolják, hogy nem véletlenül. Én végignéztem pár angol nyelvű blogot, youtube videót, mindenhol csak dicsérik ezeket az új lányokat, állítólag minden szempontból jó minőségűek, többek valami más baba gagyi másolatánál.












Nektek hogy tetszenek? Szerintem nagyon helyesek. Soha nem találkoztam velük a neten, naná, hogy üzletben sem (itt, Magyarországon?). Viszont kiderült, hogy az egyik netes áruházban mégis meg lehet őket rendelni itthon is. Azt nem mondom, hogy olcsó, de nem kerül többe némelyik Monster High babánál, és olcsóbb, mint például az e-bay-en. Sajnos pont amelyik a legjobban tetszene, a sárga tigrisruhás nincs közöttük, de a másik négy még raktáron van. Úgyhogy nekem ilyet hozzon a Jézuska! :)


1 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon sok baba tetszik , és sajnos meg is akarom szerezni magamnak mindet , ez azért elég nagy probléma :D
    ...épp ezért néha annak is tudok örülni , ha nem esek kísértésbe , mint most is :)

    VálaszTörlés