2018. május 19., szombat

The Barbie Look Pool Chic

Már régóta szerettem volna egy Sweet Tea fekete címkés collector babát, vagy ha azt nem, akkor a 2017-es City Chic verziót. Nagyon tetszik ez az arctípus. Sajnos nem találtam sehol kedvező áron, így végül a Pool Chic mellett döntöttem. Ennek a babának ugyanolyan finom, bájos arcvonásai vannak, csak sötétebb a bőre, elegáns estélyit visel és aranyszínűek a kiegészítői.




Igazából pont a ruhájával van bajom, szép kék színe van, de a fazonja valahogy nem tetszik. Dupla rétegű, a felső réteg áttetsző, de nem úgy esik, ahogy a valóságban kellene. De a baba minden egyéb szempontból tökéletes.






6 megjegyzés:

  1. Gyönyörü baba. Nagyon szeretem a kiegészitöket és a ruhát.

    VálaszTörlés
  2. Congratulations! She's lovely, I have her too and really like her beautiful face :-).

    VálaszTörlés
  3. Wspaniała lalka! Gratuluję i podziwiam :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép babád lett. Gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  5. Én pont a ruha miatt szereztem meg őt, bár pucéron kedvezőbb lett volna , de ez most nagyon tetszett ...
    ... és nem az a szokványos B cucc, persze ilyen piciben nehéz lágy esést utánozni.

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok! Thanks a lot!

    Martimez: igaz, nem a szokványos "rózsaszín álom", de nálam nem a ruha döntött, csak az alapján nem vettem volna meg :)

    VálaszTörlés