2019. április 28., vasárnap

Fashionista Nr. 115

Ezúttal egy fiúval gazdagodott a csapat. Igazából nem vettem volna meg, ha nem ázsiai, mert az új Fashionistas fiúk nem a kedvenceim. De olyan ritkán adnak ki ázsiai babákat, főleg fiúkat, hogy nem hagyhattam ki. Ráadásul a 115. számú egészen jól sikerült, legalábbis szerintem.


Amikor felnyitottam a dobozt, hirtelen kiesett belőle. Meglepődve tapasztaltam, hogy egyáltalán nem volt rögzítve a doboz hátuljához. Vagy magától kiszabadult odabent, annyira ki akart már jönni? ;)


A fekete-fehér mintás póló és a narancssárga térdnadrág nem az a fajta összeállítás, amitől a való életben odalennék :) De azért aranyos a srác. A többi Fashionista lány is így gondolja:


8 megjegyzés:

  1. Én is nagyon elégedett vagyok vele , csak azt sajnálom , hogy nincs igazi haja , bár maga a frizura bejön. Majd teszek fel képeket is , de átöltöztetem , hogy ne legyenek egyformák :) .
    Imádom , hogy a cipellő "balosjobbos", ami nagy ritkaság az olcsóbb Mattel babáknál , a fiúknál is. A ruha is elég jó szerintem , azt nagyon nem szeretem , hogy a lányoké egyre igénytelenebb , és az eleje soknál más , mint a hátulja...annyira spórolni kell azzal a falatnyi anyaggal ???!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem tetszik, hogy a Mattel egyre olcsóbb megoldásokat keres, miközben a babák ára nemhogy csökken, inkább folyamatosan csak nő :(

      Törlés
  2. Érdeke nekem meg a negro fiuk jönnek be. De valahogy ez a merev haj és változatos test típus nem jön be nálam. Már azt is megbántam, hogy az utolsónak megvett négert megvettem, mert beállított lába van, és ettől az egyik hosszabb mint a másik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, én is épp ezért nem vagyok oda értük :(

      Törlés
  3. Helyes srác, nekem is tetszik! Szerintem, az abszolút látszik a Mattelnél, hogy mindenen spórolnak, mondjuk engem az se zavarna, ha pucér babákat árulnának, mert a gyári ruhákat amúgy se szeretem. Csak, hát, nyilván így se adnák olcsóbban... Én most a csoki tűzoltó fiúra vágyom, remélem, lesz hozzá személyesen szerencsém. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a tűzoltót nagyon jól eltalálták, csak az a baj, hogy neki is festett a haja és nem hajlik egyik tagja sem :(

      Törlés