2019. július 14., vasárnap

Ázsiai bébi

Tavaly karácsony előtt vettem két csecsemőt a Babysitter Skipper sorozatból: egy ázsiai és egy afrikai bébit. Egyiknek sem tetszett a szeme, szerintem nagyon jellegtelenek. Az ázsiainak ráadásul felemásra is sikerült, ami nagyon zavart, így eljött az idő, hogy átfessem.

Ezen a képen elég jól látszik, mennyire félrecsúszott az egyik szeme:


 Acetonmentes körömlakk lemosóval eltávolítottam a szájat és a szemeket, aztán vékony ecsettel, akrilfestékkel újrafestettem.

Folyamat közben:






Párszor le kellett mosnom és újrakezdenem, mire elégedett lettem vele. A végeredmény:


És egy kép a mamival:


És apa hol van? Hát ő, egyelőre sajnos, valahol távol. :(

Szegény bébinek még tisztességes ruhája sincs, de nehezen szánom rá magam, hogy ilyen apró babaruhát varrjak. Pedig van még két másik pici is, akinek szüksége lenne rá.

1 megjegyzés: