2020. június 1., hétfő

Tradicionális Kurhn jegyespár

Még a Covid 19 járvány miatti fennakadások előtt sikerült ideérkeznie Kínából ennek a rendelésemnek. Árulták a jegyespár tagjait egyenként is, de volt karácsony előtt egy akció, aminek a keretében együtt a két baba alig volt drágább, mint egyébként a páros tagjai külön-külön. Mindenképpen szerettem volna egy hagyományos kínai öltözéket viselő Kurhn fiút szerezni, de gondoltam, lányból is elfér még egy idehaza :)


 

 A menyasszony ruhája talán nem annyira gazdag, mint az Ősz Tündéré (amelyről egy előző bejegyzésben számoltam be), de azért szép és részletes. A teste ennek is ízületes, azonban korlátozottabban, a csuklója és a bokája nem mozog. Az a megoldás viszont nem tetszik, hogy a homlokán a fürtöket szó szerint hozzá öltötték az arcához. :(



A lányokról már sok szó esett, most inkább a vőlegényre fogok fókuszálni.

Az arca nem annyira férfias, mint a Mattel babáké, a Kurhn lányok mellett azért elmegy :) Legalább a haja nem festett, és sűrűn van tűzve.





Az alsó és felső ruházatot sajnos egybe varrták, pedig reménykedtem, hogy külön vannak.


Így néz ki az ifjú alsónadrágban és selyemcipellőben.


Itt látszik az összehasonlítás egy Fashionista Kennel. A Kurhn fiú alacsonyabb, kevésbé izmos, és halványabb színű. Nem hiszem, hogy a ruháikat tudnák cserélgetni egymás között.


A Ken cipők kicsit nagyok a lábára.


A Kurhn vőlegény könyöke épp annyira hajlik, hogy a kezével eléri a homlokát.


Térdelni nem tud rendesen, de egy széken elegánsan helyet tud foglalni.


Összességében nem bántam meg, hogy megvettem, a néhány fogyatékossága ellenére megérte az árát.

2 megjegyzés:

  1. Great article. Beautiful couple. Thanks for comparing both gentlemen.

    VálaszTörlés
  2. Bardzo ciekawa para! Świetne ubranka!
    Gratuluję zakupu :-)

    VálaszTörlés