2020. november 15., vasárnap

BMR1959 Ken - Redhead

 Vártam egy kicsit, hátha a karácsony közeledtével akcióznak egy kicsit a boltok, és így sikerült viszonylag kedvező áron hozzájutni az extravagáns BMR1959 sorozat következő darabjához, a vörös hajú Kenhez.

A cipősdoboz a szokásos grafikával az elején:



A vörös hajú Ken különleges tervezésű ruhákat visel, amelyeket (állítólag) a 80-as évek ihlettek. Az öltözékkel ugyanúgy vagyok, mint eddig: egyes darabjai tetszenek, de összességében - fura. A fekete-fehér kapucnis felső egész stílusos, bár kicsit túl hosszúak az ujjai.

A nadrág elölről nézve egész jó, a cipő is, de nem tudom elképzelni, hogy férfiember nálunk hajlandó lenne ilyen felsliccelt nadrágban kimenni az utcára. 

Az övtáska is tetszetős, kár, hogy használhatatlan.

 A műanyag napellenző viszont értelmezhetetlen.

Le is vettük rögtön, jobb nélküle.

 


Ennek a fiúnak az arca is új tervezés, azt hiszem. Kis ezüst fülbevalói vannak és szeplői, amik karakteressé teszik. És végre egy vörös hajú Ken, mondani sem kell, ez hiánypótló (tudom, hogy idén vagy tavaly megjelent egy Fashionista Ken is vörös hajjal, de az műanyagból formázott, festett haj volt).

Az egyetlen dolog, ami nem annyira tetszik, az a nagyon halvány rózsaszín ajak, ami teljesen egybeolvad az arc színével. De ezen persze lehet segíteni.



És itt egy közös kép az első hullámból való BMR1959 Kennel:








3 megjegyzés:

  1. Én is megvettem őt , pedig először nem akartam , és még a csajokat is , mert szerintem később nagyon megbánnám , ha nem :)))
    Még a lányos-fiút is , de azon elég sokat akarok változtatni. Tényleg én is csináltam pár képet a három lányról , de nem annyira jók , mert este volt már és fénylik egy kicsit , de azért lehet , hogy felteszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tervezem még megvenni a többieket, talán apránként sikerül.

      Törlés