2017. május 15., hétfő

Kari Michell Designer's Choice Doll

Ezt az érdekes babát is a szokásos használtjátékos boltomból hoztam el. Először azt hittem, hogy egy  Christie-utánzat, de jó minőségűnek tűnt, és olcsó is volt, ezért megvettem. Az egyik kedvenc régi fekete bőrű babámnak szüksége lenne egy cseretestre, szóval csak donornak szántam, de olyan kedvesen mosolygott, hogy nem volt szívem szétszedni.

A baba hátán és tarkóján M&C és China felirat látható. Egy kis netes kutatómunka után kiderült, hogy nem más, mint egy Kari Michell baba. Igazából nem sok információt találtam róla, csak annyit, hogy a cég hongkong-i, jelenleg is forgalmazzák ezeket a divatbabákat, és elérhetők többféle bőr- és hajszínnel, különféle ruhaszettekben.






Néhány ugyanilyen márkájú baba (internetről vett képek):



1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép arca van, és jól áll neki ez a tarka ruha. Mintha a kicsiket már láttam volna egy aukción.

    VálaszTörlés