2017. május 27., szombat

Retró babák - Betty és Sindy

Újabb retró babák kerültek a horogra.

Egyikük egy barna hajú Betty Teen a Tongtól. Régóta szerettem volna szerezni ilyen babát, nagyon bájos, kedves arca van. Mivel már többször elszalasztottam, most gyorsan lecsaptam rá, bár elég koszos, elhanyagolt állapotban volt. Alapos sikálás, némi fodrászat és egy kis arcfestés-javítgatás után visszakapott valamennyit a régi szépségéből.



A másik szintén egy rég vágyott Pedigree Sindy balerina. Ráadásul vörös hajú! :)
Bár a képeken nem látszik, de sajnos a haja egyáltalán nem olyan dús és sűrűn tűzött, mint a Betty Teen babáé. A fazonja tetszik, de nagy kopasz foltok vannak a fején. Sajnos a Sindy babákra általában jellemző ez a nem túl minőségi haj. Ha egyszer találok ugyanilyen árnyalatú babahajat, biztos, hogy pótolni fogom ezeket a hiányosságokat.

A dresszt meg a tütü szoknyát én vadásztam össze az itthoni babaruha készletből, de egyszer majd talán csinálok olyat, ami az eredetire hasonlít.



Az eredeti ruhában (internetről vett kép):


A Pedigree Sindy bútorokat és kiegészítőket nagyon szeretem, teljesen más hangulatúak és finomabbak, mint Barbie rózsaszín álomvilága. A táncosnő érkezésének örömére előástam a nemrégen szerzett eredeti Sindy íróasztalt és ülőkét és kipróbáltattam vele.

Azt hiszem, tetszik neki:


Összecsukott állapotban: 


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ezt a Betty babát , ez volt az első barbie típusú babánk(az egyes számú lányomé ) , de ez jobban is tetszett , mint az akkori szőke Barbiek ..Sajnos nincs meg , de majd én is szerzek egyet .

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép mindkét baba. Nekem is van Bettym, és persze Sindym is. Nem gondoltál arra, hogy átfested a bútort? Nekem besárgult a műanyag. Egyébként szuper az íróasztal és az ülőke.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, látható ezen is, hogy sárgult, de sajnos nincs olyan festékem, ami szépen tartósan fedné a műanyagot, úgyhogy egyelőre így marad.:(

      Törlés