2018. február 18., vasárnap

Fashionistas Barbie Nr. 73

A Magyarországon jelenleg kapható újak közül ez az egy lány szerepelt a bevásárlólistámon.


Nem tudom, hol a többi még mindig? Ezeket nagyon szeretném már látni:









Na mindegy, térjünk vissza a 73-as számú babára.
Szerintetek nem hasonlít Jennifer Lopez-re? Szerintem nagyon.







A ruhája nem túl fantáziadús, de vidám a virágminta rajta. Sajnos a felső és a short egybe van varrva. Valószínű, hogy a testét le fogom cserélni egy MTM ízületes testre.
Így fest a másik két új jövevénnyel:


6 megjegyzés:

  1. Látom hasonlít a listánk. Nekem a két copfos és a dundi sárga ruhás jön be. Lányom a szőke göndörért sápítozik.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy láthatok másnál is listát, mert igazán kíváncsi vagyok ki-mit szeretne! :-)
    A göndör hajúak tetszenek nekem is, de a két-lófarkas lány rózsaszínben... hát, nem akarok senkit megsérteni, de nekem annyira debil úgy, ahogy van, hogy iszonyodok tőle.
    A 73-as nagyon elegáns csajszi, a luxus cuccok jól állnak neki, irtó klassz a fülbevalója, és úgy megnézném teljesen kiengedett hajjal!

    VálaszTörlés
  3. Hasonló a J.Lo- hoz, nem kétséges.
    Gyönyörü! Az mtm több lehetöséget kap a testen.
    Üdvözlettel!

    VálaszTörlés
  4. a KAKTUSZOSAT ITT LÁTTAM :
    https://www.mesesjatekok.hu/babak-jatekfigurak/barbie/barbie-fashionista-baratnok-barna-magas-kaktusz-mintas-ruhaban
    A copfos Teresa fejű lány nagyon furcsa nekem is . Kicsi a feje , hosszú a nyaka , nem jók az arányok . A következő széria nekem jobban bejön , ha bejön :)

    VálaszTörlés
  5. A copfos kivételével nekem is tetszenek .Leginkább a zárt szájú Millie arcú .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom a copfos senkinek se jön be, de védelmembe venném... szerintem a rossz felvétel miatt, mert én láttam róla közelebbi, kibontott állapotú képeket és nem ennyire gáz. De ha lesz egy nekem, majd úgyis megmutatom (egyébként a teste az, ami nem tetszik, úgyis lecserélném)

      Törlés