2018. február 24., szombat

Wedding Day Barbie Reproduction 1960

Ezt a babát a szokásos használt játék boltomban találtam szolid áron, ezért is nagyon megörültem neki. Rögtön láttam, hogy reprodukció, és ilyen jellegű babám még nincs. Idehaza kiderítettem, hogy az 1996-os kiadású Wedding Day Barbie-hoz van szerencsém.

Az eredetit 1960-ban adták ki, ezen a linken többet lehet megtudni róla: http://www.vintagebarbies.net/weddingday.htm
A másolat nem teljesen olyan, mint az eredeti, de szerintem így is nagyon szép. Az enyémnek a testét le kellett tisztítani alaposan, mert az előző tulajdonos piros festékkel bodyt rajzolt neki :) Ezt leszámítva kiváló állapotú, az eredeti fülbevalója és nyaklánca is megvan.







A tarkóján van jelzés (Mattel Inc. 1958), illetve a derekán.


Ezt csak azért írom, mert láttam nemrég a "V" betűs aukciós oldalon, hogy árult valaki egy ilyen babát, mint antik ritkaságot, szóval nem árt tisztában lenni a tényekkel.
Sajnos az eredeti esküvői ruhához hasonlóm nincs, de azért találtam egy fehér Mattel estélyi ruhát, ami illik hozzá:




12 megjegyzés:

  1. Zachwycająca elegantka! W białej kreacji wygląda pięknie!

    VálaszTörlés
  2. Egy nagyon csinos baba. Gyönyörünek tünik egy új ruhában.

    VálaszTörlés
  3. A lovely lady, her new dress is beautiful too :-)!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon csinos ebben a ruhában, illik hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, próbáltam olyat találni, ami passzol a stílusához.

      Törlés
  5. Nagyon jól jártál vele !
    Én is úgy megírnám ezeknek az eladóknak, hogy mennyire tévedésben vannak ,hogy ez csak a sablonformára utal ,hogy az mikori... vagy ha tudja , akkor meg egy csaló gazember!!!
    ...ez az a bolt , amit te ajánlottál nekem ? ...én már régóta hiába nézelődöm , nem találok semmit :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, ez nem az internetes, ott már tényleg régóta nincs semmi jó.
      Ez egy budapesti használt játékos üzlet.

      Törlés
    2. Esetleg meg tudod írni a címét? Megyek Pestre a közeljövőben, és nagyon kíváncsi vagyok rá :)

      Törlés
    3. Itt találsz infókat:
      https://hu-hu.facebook.com/pumukliword/

      Törlés
  6. Gyönyörű baba, nekem egy 50 years-es replikám van, épp a napokban pakolásztam. Gyönyörűek ezek a babák, egyszer lesz egy igazi vintage-em is :)

    VálaszTörlés