2018. augusztus 5., vasárnap

Skipper átalakítás

Sokáig gondolkodtam, megtartsam-e ezt a lánykát, egyrészt, mert már van egy ilyen Skipper a gyűjteményemben, másrészt mert nagyon siralmas állapotú volt a haja. Sajnáltam, mert kedvelem ezt az arctípust, de úgy döntöttem, eladom.



Aztán láttam valahol a neten egy átalakított Skipper babát, és már örültem, hogy az enyémet még nem vette meg senki.

Nehezen döntöttem el, szőke, vörös vagy fekete legyen, mert mindegyik szín jól állt neki. Végül a fekete mellett döntöttem. Pár hétig eltartott a haj újrafűzése, de azt hiszem, nem bántam meg :-)
Aztán jött a szem, a száj és a szemöldök átfestése.

Íme az eredmény:






A haja kicsit talán hosszabb lett a kelleténél, de sajnáltam levágni belőle. Így a mostani hőségben lehet, hogy melege van tőle :-)


6 megjegyzés:

  1. Gyönyörü lány. Gyönyörüen öltözött.

    VálaszTörlés
  2. Ő is nagyon szép! Én, mint a napszemüveg, a lány, nagyon szép!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jól tetted, hogy nem adtad el!!! Csodaszép lett!

    VálaszTörlés
  4. Sokkal szebb lett, mint eredetileg! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Wspaniała! Dziewczyna jest prześliczna! Dobra robota!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mindenkinek :)
    Közben már egy másik átalakításon dolgozom, majd arról is beszámolok.

    VálaszTörlés