2018. július 29., vasárnap

Project Mc2 - Bryden Brandweth

Őszintén szólva, eredetileg nem őt szerettem volna. Az összes Bryden Brandweth kiadás közül ez a sellőruhás változat tetszett a legkevésbé. Pedig sok szép van közöttük, az első kiadás például, ami ízületes, nem úgy, mint számos másik, későbbi baba.
Akkor meg minek vettem meg? Először is, mert Adrienne, McKeyla és Camryn mellé már nagyon hiányzott. Másodszor, már annak is örültem, hogy egyáltalán valamelyiküket lehet kapni valahol.
Szóval megérkezett Bryden, és annyira azért nem vagyok vele elégedetlen.

Nem kértem a dobozát, így ez a bontatlan kép a netről van:


Nagyon szép szeme van és álarcosbálhoz illő feltűnő sminkje. A szempillája sötétlila, nem tudom, mennyire látszik a képen:


Viszont a fejdísz katasztrofális! Egy műanyag pink álarc is járt hozzá, az egy fokkal jobb. A ruhája továbbra sem tetszik, nem tudom, ezt az egész színösszeállítást ki találta ki.


A cipőről annyit, hogy először azt hittem, valami tévedés történt. De sajnos nem tévesztették el. Ezt a telitalpú borzalmat találtam a hosszú ruha alatt:



A többi lánynak ebből a kiadásból sokkal szebb jelmezeket terveztek. Természetesen ezeknek a babáknak a nyomát sem lehet látni semmilyen üzletben. (A képeket a neten találtam)





Legalább Bryden hajára nincs panaszom, mert az legalább különleges lett, világoskék és pink, sötétkék csíkokkal. Ha véletlenül sikerül szereznem egy másik Brydent, akkor legalább kellően különbözni fognak egymástól.


A teste szerencsére ízületes, bár térdben elég laza, amikor a cipőt levettem, jött vele a lábszára is. Kicsit megijedtem, de gond nélkül vissza lehet pattintani az ízületet, kb. mint a Monster High babák kezeinél.
(Egyébként ehhez a babához járt még az álarcon és a fésűn kívül valami telefontok meg egyéb bigyók, amiket nem kaptam meg. Az az igazság, a babákhoz tartozó kísérleti kütyük nem igazán érdekelnek, sosem foglalkoztam velük)

Itt egy közös kép a jelenlegi csapattal:

McKeyla, Bryden, Adrienne, Camryn

Ember és Devon hiányzik még, de Embert sikerült megszereznem, úton van, és hamarosan meg kell érkeznie.


5 megjegyzés:

  1. Bardzo podobają mi się wszystkie dziewczyny!
    Dobry pomysł z ich produkcją :)))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    VálaszTörlés
  2. Ő is nagyon aranyos! Van egy szép csoport ezek a babák:-).

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  4. Nahát! Még meg sem csináltam az én lányaimról az alap csapat csoportképét. Nem olyan vészes a csajszi, csak nem passzol a ruhája. Nekem Devon hiányzik ebből a csapatból. Sajátságosan csúf még is szép baba.

    VálaszTörlés