2018. október 7., vasárnap

Fashionistas Barbie Nr. 70 és Nr. 71

A két legújabb lány nálunk:


Mostanában szinte félek Mattel babákat venni, mert a minőségellenőrzés nem igazán működik náluk :(
A vörös hajú babysitter babának, amit februárban rendeltem, felemás volt a szeme. Az MTM babának, amelyiket a születésnapomra kaptam, két bal lába van, szó szerint. Szerencsére csak a lábfejéről van szó, úgyhogy cipőben nem látszik a fogyatékosság, de akkor is bosszantó. A legutóbbi rendelésem Ginny Weasley volt a Harry Potter sorozatból, neki pedig mindkét cipője jobb! Ha boltban vettem volna, akkor se vettem volna észre, mert a dobozban nem látszott. Szóval nem árt az óvatosság a Mattel babákkal kapcsolatban mostanság.
Szerencsére ez a két lány, a 70. és 71. számú, hibátlanul érkezett.




6 megjegyzés:

  1. Na, igen, én ezért nem merek webshopból rendelni! A hibák még személyesen a boltban kiválasztva se biztos, hogy észrevehetők, de ha más választ még nagyobb rá az esély, hogy nem lesz az igazi. Ezt a fekete hajú lányt én is nagyon szeretném, gyönyörű szép, de ha nem lesz a polcokon, tuti nem veszem meg. :-S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de elvileg a webshopból rendelésnek az lenne az előnye, hogy olyat is kapni, amit boltban soha, ráadásul az árak is sokszor kedvezőbbek. De úgy látszik, nincs tökéletes megoldás :(

      Törlés
  2. Nie miałam pojęcia, że zdarzają się takie niedoskonałości, jak dwie, jednakowe stopy! To irytujące!
    Twoje nowe dziewczyny są prześliczne :-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az új lányokhoz, nagyon szépek! Bosszantó, hogy ennyi baba kijöhet hibásan a gyárból!

    VálaszTörlés
  4. Én még Ginny-t vadászom. Lecsúsztam a játékshoposról. Boltba azt nem is kapni. De múltkor a tescoba néztem a duci jógást lányt. Hát meg is lepődtem, mert élőbe nem is volt olyan bájos az arca mint fotókon. Nekem is van két ballábasom. Az a focis volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint nem egyedi eset a Mattel hanyagsága :(

      Törlés