2018. szeptember 23., vasárnap

Disney Cinderella Fairy Godmother

Még a nyáron írtam ebben a bejegyzésben, hogy jó lenne a Tündér Keresztanya is a gonosz mostohaanya mellé. És lám - így teljesüljön az ember minden kívánsága! Megérkezett hozzánk az említett hölgy, méghozzá dobozzal együtt.


Csakhogy...

Sajnos akármennyire szépen is fest a dobozában, a kibontás után egymást érték a csalódások. Néhány dolog nem ért váratlanul, Lady Tremaine esetéből kiindulva, de sajnos a Mattel majdnem minden téren elrontotta a kedvemet. :( Persze, lehet, hogy ez az én hibám, mert túl sokat vártam.

De kezdjük a pozitívumokkal.
Egy biztosan van: a baba arca. Pont olyan, mint a képeken, és szerintem hasonlít Helena Bonham Carterre. Ha pedig mégsem, akkor is karakteres és egyedi.



Negatívum:
Először is a ruha. Igen, fotókon jól mutat, de amint kézbe veszi az ember a babát, kiderül, hogy vékony, áttetsző, papírszerű anyagból van. Hiába csillog szépen, akkor is látszik rajta az olcsóság.



A következő: a gallér és a tündérszárnyak. Először azt hittem, a babára vannak ragasztva, és le se lehet venni őket. Aztán rájöttem, hogy mégis eltávolíthatók. Ami jó, mert különben hogy lehetne levenni a ruhát? De sajnos a megoldás megint fantáziátlanságra vall:


Utálom, ha egy baba testén hatalmas lyukak tátonganak. :(

És ha ez nem lenne elég, az egész test anyaga merev, kemény műanyag (ami már nem meglepetés, mert Lady Tremaine ugyanilyen). Viszont a kezek tartása miatt a ruha le- és felvétele is megpróbáltatás.


Mellesleg a Tündér Keresztanya észrevehetően alacsonyabb a standard Barbie-knál, és így Lady Tremaine-nél is. Ez nem zavar, hiszen a Petite Barbie is körülbelül ekkora. De ha nem csak dísznek szeretném használni őt a későbbiekben, akkor valószínű, hogy le fogom a testét cserélni.



Summa Summarum:
Nem tudom, gondolt-e arra a Mattel, hogy azok a gyerekek, akik szeretik öltöztetni, fésülgetni a babáikat, mennyire lennének elégedettek a Tündér Keresztanyával. Igazán annak jó választás ez a baba, aki az eredeti dobozban, vagy vitrinben tartaná. Ironikus módon persze saját állványa sincs, amit a felnőtt gyűjtők elvárnának. Nem mondom, hogy megbántam a vásárlást, mert az arca továbbra is nagyon tetszik, és szerencsére van hozzá illő cseretestem, de ezért az árért egy MTM baba jobban megéri.


2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy csalódott vagy, de ezzel én is így lennék. Bizonyára mindenkinek más az elvárása egy egy babával szemben, de aki tényleg nem a vitrinnek vásárol, hanem kicsit játszani is, nem a legmegfelelőbb ez a test.

    VálaszTörlés
  2. Twarz tej lalki jest bardzo ciekawa i ładnie wykonana. Jestem zaskoczona, że ma niskie ciało!? Trochę to dziwne, no ale w sumie lalka jest ładna i ma świetny strój :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    VálaszTörlés