2018. december 8., szombat

Bonbon

A szám szerint harmadik "factory" Blythe babám még szeptemberben érkezett, de eddig nem volt időm ruhát varrni neki, úgyhogy csak most mutatkozik be :)
A tavaly karácsonyi ajándékomat, Chilit ebben a bejegyzésben mutattam meg. Ő volt a második. Az első, Mignon jelenleg nincs fotózásra alkalmas állapotban, mert új testre vár. És az az igazság, hogy még két lánykát várok, mert a 11.11-i nagy akciózásban féláron lehetett kapni őket - szóval nemsokára öten lesznek. :))
Elhatároztam, hogy a nagy Blythe-ok nálunk mindig valamilyen fűszer vagy édesség nevét kapják majd, ezért a legújabb jövevény a barna bőréről és a sötét hajáról a Bonbon nevet kapta.


A ruha és a harisnya az én művem, a csizmát úgy vettem hozzá. A kistáska valójában egy gyűrűtartó dobozka. Az volt a legszuperebb az egészben, hogy a babához járt 10 pár különböző, cserélhető kézfej, ezért meg lehet vele fogatni tárgyakat, sőt, pl. V-jelet is tud mutatni!

Ez a tűrhető, narancs-barna szemszíne. A mályvalila smink nem lett a kedvencem, lehet, hogy át fogom festeni:



A borzalmas zöld!



Egészen szép kék.


A legjobb: a sötétszürke.



Chilivel az első pillanattól fogva jó barátnők. Remélem, a többieket is szépen befogadják majd!


3 megjegyzés:

  1. Szuper egy akció volt ez a mostani "11.11." , és a felhozatal is nagyon jó volt. Nagy nehezen én is választottam (halkan mondom :D ), h a t o t ...
    (22-28.5 $-ért nagyon megérte )
    Na és az a kis táska is nagyon klassz !
    Még nem kaptam meg , de már az országban vannak.
    Cuki a te lánykád is . Csini az új ruhában.
    Nekem is van néhány sötét bőrű Blythe-om , sajnos őket nehezebb faragni , biztos más az anyaga , mint a fehérnek .
    Jön most egy ilyen vöröske is , mint a tied.
    Rendeltem egy kopasz lányt is , mert mostanában nagyon izgatnak a parókák .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, hatot?! Remélem majd megmutatod őket :)
      Én még külön egy sima, festetlen arcot is rendeltem, hogy legyen min gyakorolni a faragást, festést.

      Törlés
  2. Nem nekem lesz mind , átalakítás után kénytelen leszek megválni tőlük , de majd mutatom , ha ideérnek.

    VálaszTörlés