2019. február 10., vasárnap

Babaruhák

Babaruhákhoz a legjobb és legolcsóbb alapanyag beszerzési forrás a használtruha-üzlet. Akármire van szükségem - aprómintás anyag, tüll, csipke, szőrme - itt szinte mindig találok valami érdekeset. Most elsősorban a 62 cm-es műanyag BJD babának kerestem cuccokat, méghozzá a bébiholmik között, mert ott találni olyan aprókat is, amelyek kevés erőfeszítéssel babaruhává alakíthatók.

Ezek a mostani szerzemények:



Ja, és még szereztem egy szőrös kabátgallért is, amiből parókát akarok gyártani, azt nem fényképeztem le.

Az első áldozatom ez a flanel ing, amit már át is szabtam, hogy passzoljon a babára:


Remélem, jövő héten már kész ruhákat is tudok mutatni.

4 megjegyzés:

  1. Tényleg klasszak!! Nagyon várom a végeredményt!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Igazad van lelőhely ügyben, jó magam is sokat szoktam keresgélni ilyen helyen. Szinte kitartó munkával meg lehet találni amire vágyom.
    Nagyon remek darabokat találtál, kíváncsian várom a végeredményt. Főként a paróka izgatja a fantáziámat.

    VálaszTörlés
  3. Amikor irtad hogy babaholmit veszel, elkeztem röhögni, mert eszembe jutott hogy mar jartam igy hogy gyerek holmi uram bocsát 90 fokos vizbe került es nem hogy a gyerek nem tudta felvenni a babára is alig ment rá pedig nem volt olyan kövérke. Csak 45cm baba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeknél most jól jött volna ha összementek volna a mosásban, de sajnos nem, úgyhogy marad az átalakítás :)

      Törlés