2019. október 27., vasárnap

Babaklinika - Flavas Tre

A Flavas babákkal ambivalens a viszonyom, a lányok például egyáltalán nem tetszenek, a fiúkban viszont látok fantáziát. Ezért történt, hogy pár éve licitáltam egy Flavas Tre babára, annak ellenére, hogy volt már egy példányom belőle. Ez a Tre nem volt tökéletes állapotú, a flokkolt haja foltokban lekopott. De ez nem jelentett problémát, mert úgyis kísérletezni szerettem volna rajta.




Az első számú tervem az volt, hogy raszta frizurát csinálok neki fekete és barna gyapjúfonalból, kicsit megnemezelve a tincseket.

Neki is láttam a feladatnak...


... csakhogy kicsit túlzásba estem, és a végén úgy nézett ki, mint egy különösen ápolatlan neandervölgyi ősember. Ezért úgy döntöttem, hogy a befűzött tincseket levágom, kiszedem és más módszerrel próbálkozom.

Ám ekkor jött a meglepetés! Mert amikor levágtam a hosszú fonaldarabokat, el kezdett tetszeni az eredmény! Még jobb is lett, mint eredetileg elterveztem! Így aztán az egész maradt, ahogy volt.


Már csak a szemét akartam egy kicsit átfesteni, hogy különbözzön a már meglévő ikertestvérétől. Emellett kis karika fülbevalókat is hajlítottam neki drótból.
Íme a végeredmény:







Az eredeti és az új Flavas Tre összehasonlítása:


3 megjegyzés: