2019. október 5., szombat

Moxie Teenz Bijou

Végre! Végre! Egy régóta kívánságlistás Moxie Teenz baba került hozzám. Olyan ritkák, és ha mégis árulják őket valahol, akkor alig megfizethető az áruk. Szinte csoda, hogy sikerült megszereznem.

Bijou csodás, új állapotú, és minden ruhája eredeti. Nem első kiadás, hanem 2. vagy 3.(?), ami azt jelenti, hogy befűzött haja van, nem parókás, de ezt nem is bánom, mert Moxie Teenz parókát ugyanolyan ritkán lehet találni, mint babát, tehát a cserélgetésére sincs sok lehetőség. Ráadásul a babák fura fejformája miatt könnyen le is esik :)
Szóval ez a Bijou egy későbbi, estélyi ruhás kiadás:


Érdekes, hogy én egy korábbi szereléssel vettem meg - az sokkal jobban tetszett, mint ez a szatén estélyi. Kicsit hiányos, mert tartozik még hozzá pár kiegészítő, de azért így is örülhetek. Íme az én Bijou-m:


Csodás mogyorózöld szemei vannak:


Láthatóan szeret motorbiciklivel pózolni:



Vele együtt most négyre emelkedett a Moxie lányok száma. Csináltunk is egy közös fotót Melrose és a Tristen ikrek társaságában:


3 megjegyzés:

  1. Nekem egy világoskék estélyis lány van meg , szerintem is klasszabbak a parókás csajok ruhái. Elég régóta megvan , talán angol eladótól , akkor még nem volt annyira drága ott sem .
    Aztán csak beraktam a vitrinbe , egy kicsit elhanyagoltam... majd varrok neki új menőbb cuccot :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lány, gratulálok hozzá!:-)
    A többiek is nagyon szépek!
    Az pedig szuper, hogy fűzött haja van! Én nem bírom a parókás megoldásokat, bár most pont van egy babám nekem is, amihez várom a hajat, hogy megérkezzen, de nála nincs mód másra, és egészen biztos, hogy végérvényesen fixálni fogom a fejére. :-D
    Csodás a lányod ruhája, és jól mutat a motorral!;-)

    VálaszTörlés