2016. október 23., vasárnap

Happy Family Nagymama

Végre nekem is van! És remek, szinte új kondícióban. El sem hiszem, hogy sikerült szerezni, olyan ritkán lehet találkozni vele. Nagypapival még ritkábban, sajnos ő nem szerepelt az aukcióban. :( Talán majd egyszer.

A Nagyi pucéran érkezett, így természetesen meg kellett várnia, amíg a fotózkodáshoz megfelelő öltözék készül. A felső egy elrontott blúz, amit a lányoknak csináltam eredetileg, átalakítva az ő méretére - egyelőre megteszi, aztán majd kap új cuccokat.. A szoknya kifejezetten neki készült. A szandált egy HSM lánytól kölcsönöztem, mert a Nagyi csak lapos talpúakat tud hordani.




Már el is foglalta a helyét új otthonában.



Közös kép a gyerekekkel (sajnos unoka az még nincs, de idővel talán sikerül találni Happy Family kisbabákat hozzájuk). Addig is szép az élet így hármasban :)


5 megjegyzés:

  1. De jó, hogy már neked is van! Én is szeretnék egyet, a nagyszülők hiányoznak a gyűjteményemből.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nagyihoz. Tényleg nagyon ritka a megjelenése a hazai piacon. Csinosan felöltözött, és biztos vagyok benne, hogy a gyermekeket is megtalálod egyszer.

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok a nagyihoz! :-) Szerintem, klassz a piros felső. A szoknya is tökéletes hozzá. Csini lett.

    VálaszTörlés
  4. Igazán csodás lenne, ha a következő talin beállna a Te nagyid is a csoportképbe :)

    VálaszTörlés