2016. október 16., vasárnap

Moxie Teenz

A Moxie Teenz babák már régóta a kívánságlistámon szerepeltek. Annyira gyönyörűek! A Liv babákhoz hasonlóan könyökben, csuklóban, térdben és bokában is hajlíthatók, szép üvegszemük van és cserélhető parókájuk. Most végre megérkezett egy is hozzám, ráadásul épp a legnagyobb kedvencem közülük: Tristen! Igaz, nem volt túl olcsó, de tekintve, hogy leálltak már a gyártásukkal, idehaza pedig alig lehet hozzájuk jutni használtan is, nem bánom, hogy többet adtam ki érte, mint amit általában egy babára rászánok. Nemzetközi árverős oldalakon egy új, dobozos példányért akár 100-200 dollárt is elkérnek, de láttam már 400 dollár fölött is!
Tristen szinte teljes felszereléssel érkezett, szerintem nem is nagyon használták, mert egyetlen ízülete sem lötyög, csodás állapotban van.

Vagány szerkó



Káprázatos lilás-szürke szemek


A Barbie-k mellett valóságos óriás!

Ez a Barbie-s hálóing pont jó rá (a Barbie-kra viszont nem)


Viszont a Barbie-ágy túl kicsi!

7 megjegyzés:

  1. Bizony, ők is áldozatául estek a fogyasztói üzletpolitikának sajnos. Nekem nagy szerencsém van, hogy sikerült szereznem egyet a másik helyett. Ha varrni akarsz nekik, megsúgom: 1 centis bővítéssel jó lesz rá a Barbie ruha szabásminta ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez tényleg nagy segítség, mert mindenképp akarok majd varrni neki :)

      Törlés
  2. Gratulálok a gyönyörű babádhoz.

    VálaszTörlés
  3. Na igen , nem így akartam , (csak teli , meg szuper hold van , már öt is elmúlt , és nem tudok aludni , de már ilyen gyagyán írok :) )
    Szóval nagyon csinos,gratulálok :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Valóban gyönyörű! Én is imádom a sajátomét. Ja igen melyik babámat nem?

    VálaszTörlés