2016. október 30., vasárnap

Új kincsek

Ismét meglátogattam a kedvenc játékturimat. Persze olyan még nem történt, hogy üres kézzel távozzak, most is otthagytam szinte a pénztárcám egész tartalmát. De nem csoda, mert újabb ritkaságokat sikerült kihalásznom a nagy doboznyi - jobb és rosszabb állapotú - baba közül.
Az nagyon szuper, amikor az ember új, dobozos babát bont ki, de a használt játéknak külön varázsa van. Először is a felfedezés öröme. Aztán amikor sejted, hogy valami kincsre leltél, de még nem tudod, pontosan, mi az, és alig várod, hogy beazonosítsd. És amikor a koszos, esetleg firkás kóctömegre rá sem lehet ismerni, miután rendbe hoztad, az meg külön élmény.

Íme a mostani szerzemények, fürdés, fodrászat, öltözködés és más szépészeti beavatkozások után.



És akkor jobbról balra, egyenként:

1. Birthday Party Barbie Brunette 1998-ból. Steffie arcformája van és gyönyörű kreppelt haja, ami annyira nem érvényesül a fotón. Sajnos nem az eredeti ruhájában volt, ezt a kéket most azért kapta ideiglenesen, mert illik a szeme színéhez.


A szája azért ilyen "füttyös", mert eredetileg tudott szülinapi gyertyát meg lufit fújni. Van benne ehhez egy szerkenytű, de fogalmam sincs, hogy működik, talán volt hozzá valami külön eszköz.



Így nézett ki eredeti dobozában:


2. Vitamin C Pop Singing Sensation Doll, 2000.
    Lehet, hogy ciki, de egyáltalán nem ismerem a Vitamin C nevű popénekesnőt, a babára viszont emlékeztem külföldi oldalakról, úgyhogy nem sokáig kellett nyomoznom utána. A neonsárga színű haj nem a kedvencem, de az arca nagyon szép (Lea arcforma) és látszik, hogy egyáltalán nem volt használva. A ruhája neki sem eredeti sajnos.



Az eredeti dobozos változat:

3. Mystery Squad Drew, 2002.
    Nagy kedvencem ebből az időszakból ez a sorozat, csakúgy, mint a Generation Girls, jó lenne egyszer összegyűjteni az összes babát. Most végre Drew horogra akadt, bár sajnos nem tökéletes az állapota, a hajából levágtak és letörött az egyik hüvelykujja. Pucér volt szegény, a ruhákat már nálunk kapta. 



Egy csoportkép Generation Girl Torival és Marival. Itt látszik, hogy kicsit magasabb, mint a két másik lány, mivel azoknak Teen Skipper testük van.


Az eredeti dobozos változat így néz ki:


4. Teen Scene Jazzie, 1991. Az azonosításhoz a fülbevalója volt a támpont, mert azon kívül nem viselt semmit.
A csapat legöregebb tagja voltaképp a legfiatalabb, Jazzie ugyanis Barbie tinédzser korú unokatestvére. Ehhez képest meglepetten láttam, hogy magasabb a sztenderd Barbie-nál. A lábai olyan nagyok, hogy csak a tornász Barbie-k tornacipője megy rá :) Már ezer éve szerettem volna szerezni egy ilyen babát, de mostanáig nem sikerült. Jazzie-nek nagyon megörültem, mert a korához képest remek állapotban van a teste és a haja is. Igaz, hogy az előző gazdája valamilyen okból piros filccel "pattanásokat" dekorált az arcára, úgyhogy beletelt néhány napba, mire akneroxiddal fotózásképes állapotba hoztam. A foltok szépen elhalványultak, de még egy ideig szükség lesz a pakolásra, hogy teljesen eltűnjenek.



A dobozos Jazzie:


4 megjegyzés:

  1. wow! Micsoda aratás! Gratulálok a csapathoz!

    VálaszTörlés
  2. Nekem Drew tetszik a legjobban. Az ilyen különleges hajszín és ennyire szép pofi igazán kincs!

    VálaszTörlés
  3. Szuper csapat! Nagyon irigykedek:-(((
    Vitamin kisassszonyra én is vadászom egy ideje, bár nem ismertem én sem.
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Hűűűha, micsoda fogás,nagyon szépek, Jazzie-re külön irigykedek, nagyon rég szeretnék én is egy Jazzie babát! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés