2017. március 27., hétfő

Kincsvadászat 3. rész - Fashion Queen Barbie 1964

Egy igazi vintage darabbal bővült a kis gyűjteményem Fashion Queen Barbie személyében.

1963-65 között adták ki ezt a fajta babát fehér-arany csíkos fürdőruhával és fejkendővel, valamint 3 db különböző színű parókával. A netes szakirodalom szerint a "Patented" felirat először 1964-ben került a fenekén levő márkajelzéshez, így az én szerzeményem is feltehetően ebből az évből való.

Eredetileg így nézett ki a dobozban (netről vett kép)


A popón levő jelzés
Szinte tökéletes az állapota, nagyon vigyázhattak rá, csak a körömlakkja és a haja kopott le egy kicsit.
Nem nagyon találtam hozzá illő öltözéket, időm meg nem volt varrni, ezért egyelőre egy másik babára készített kiskosztümöt kapott kölcsön. Remélem, majd egyszer parókát is sikerül hozzá szerezni.



4 megjegyzés:

  1. Ezt a babát imádom . Én is nézegetem egy ideje , de nagyon elhasznált , zöld fülű példányokat találtam csak , és még ezek is drágák :(((
    Nagyon irigy vagyok :)A te babád tényleg kitűnő állapotban van , és még paróka nélkül is mutatós .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, biztos nem lesz többet ilyen szerencsém, hogy még ráadásul nem egy "zöldfülűt" fogtam ki :)

      Törlés
  2. Még ebbe a kiskosztümbe is bűbájos. Még így is korhű.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, és tényleg jó állapotban van!

    VálaszTörlés