2017. március 24., péntek

Kincsvadászat 1. rész

A héten szépen sütött a nap és időm is volt, így elindultam a 2-3 havonta esedékes kincsvadászatomra a főváros turkálóiban. Túl sok jót nem vártam, ezért magam is meglepődtem az eredményen.

A zsákmány:



Balról jobbra:
1. BFC Ink. Noelle 
2. Moxie Teenz Tristen
3. Dallas Cowboys Cheerleader Barbie 2007
4. Fashion Queen Barbie 1964
5. Sun Set Malibu Francie 1972

Sajnos többé-kevésbé mindegyikkel van egy kis gond, de hát használt játékokról van szó, úgyhogy az ember ne várjon tökéleteset.

Egyelőre még csak a szurkolólányt tudtam rendbe tenni, úgyhogy ez a bejegyzés róla fog szólni.
A Dallas Cowboys Cheerleader Barbie egy 2007-es "Pink Label" azaz gyűjtői kiadás. Model Muse teste és "Lara" arctípusa van, ezért is szúrtam ki rögtön. Sajnos a haját itt-ott megnyirbálták és a feje tetején egy kisebb kopasz folt is volt, de ennyi hiba még belefér.

Így nézett ki eredetileg:


Az enyém pedig így, a szépészeti beavatkozás előtt:



Régebbi babacsomagokból vannak nálam elfekvőben testdonornak vagy átfesteni való babák. Az egyiknek épp ilyen színű a haja, a hossza is megfelelt, így abból vágtam le tincseket a szurkolólány hajpótlásához. A nagyon rövidre nyírt részeket is kicseréltem.

A hajbeültetés után:



Már sokkal jobban érzi magát :)

3 megjegyzés:

  1. A mindenit!! A MINDENIT!!! Az első kettő...basszus...Mennyit adtál értük? A BFC csaj, így hogy mozog mindene, még használtan is kisebb vagyont ér!!! Gratula a jó fogáshoz!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Moxie 2500 volt, a BFC 2000, az egész együtt nem volt egészen 7500 Ft.
      De a BFC babán még sok munka van, talán nem látszik a képen, de a haja rossz állapotú, és az ízületei is elég lazák. Sok idő lesz rendbe tenni.

      Törlés