2018. július 17., kedd

Kurhn, a "Kínai Barbie"

Rengeteg kínai üzlet van az országban, ahol játékokat is árulnak, de nagyon csodálkozom, hogy a sok bóvli mellett soha nem jutott senkinek eszébe, hogy autentikus Kurhn babákat importáljon. Pedig ez a baba eredeti kínai, és a minőségét tekintve Barbie mellett is megállja a helyét, ráadásul egészen baráti áron kapható (mármint Kínában).
Már régóta szerettem volna egy igazi Kurhn babát, de eddig valahogy nem jött össze. Csak egy másolatom volt idáig, de azt is nagyon szeretem. Márkajelzés ugyan nincs rajta, de nagyon bájos arca van. Most viszont végre rászántam magam és rendeltem egyet az Aliexpress-ről. Nehéz volt kiválasztani, mert nagyon nagy a választék, a modern ruhás és a keleti kosztümös változatokból is. Végül egy alap baba mellett döntöttem, mert nagyon megtetszett a göndör haja és az oldalra tekintő szemei. Doboz nélkül ráadásul még olcsóbb volt.

Még neve is van a sorozatszám mellett: Celine #1147

Tetszik, hogy az arcfestése finom és természetes:



A tarkóján található a márkajelzés:


A ruhája egészen igényesen van megvarrva, a szoknya két rétegű, és rózsaszín pántos szandál jár hozzá:


A márkajelzés a bevarrt címkén:


Ezen a képen mellé tettem a klón Kurhn babát is, látható, hogy az utóbbi magasabb, más a teste, és a feje is kisebb valamivel.



A Kurhn babák kaphatók 5 illetve 9 ponton mozgatható testtel is. Celine az utóbbiak közé tartozik, a térde és a könyöke is hajlik. Alább próbáltam egy kis összehasonlítást végezni:

Balról jobbra: Fashionista Barbie, Momoko, Kurhn, Liv
Látható, hogy a Kurhn baba valamivel kisebb a Barbie-nál, talán a Momoko babával egyezik leginkább a testalkata (csak a feje jóval nagyobb). Celine-re sajnos egyetlen másik baba cipője sem jó, viszont a Momoko-val tudnak ruhát cserélni:


Nektek hogy tetszik? Én nagyon megkedveltem ezt a babát, biztos, hogy később még fogok venni belőle.

4 megjegyzés:

  1. Jó ez a poszt, én is kedvet kaptam hozzá, szerintem nézelődöm is, milyenek vannak még. (-: Nagyon csini baba, nekem az "ízületei" jobban tetszenek, mint a Barbie-é.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a természetessége, és igazán különleges baba!

    VálaszTörlés
  3. Bardzo ładna dziewczyna! Naturalna, subtelna uroda i śliczny strój!

    VálaszTörlés