2018. július 24., kedd

Trópusi ragyogás - AA Betty Teen baba

Ahogy már ebben a bejegyzésben is írtam, nagyon szeretem a Betty Teen babákat, bár idáig csak egyet sikerült szereznem. A barna hajú Betty babám most végre nem fog egyedül szomorkodni. Ráadásul egy egzotikus szépség a jövevény.


A Betty Teen (vagy ahogy az USA-ban hívták őket, Gloria) babákat a Tong cég gyártotta a 80-as évek végén, 90-es évek elején. A tarkójukon általában ott található a Tong jelzés. Ennek a babának semmilyen jelzés sincs sem a fején, sem a testén. Kicsit utána keresgéltem a neten, és találtam egy orosz fórumot, ahol majdnem ugyanilyen baba látható, csak más színű ruhában és más felirattal a mellkasán keresztülfutó szalagon. Kiderült, hogy szuvenír babáknak gyártották őket és számos trópusi ország (Costa Rica, Jamaika, Barbados) zászlóinak színeiben pompáztak. Néhány kép a netről:




Igazából az enyémnek is volt egy szalmakalapja, rajta a Barbados felirattal, de sajnos rá volt ragasztva a fejére, amit ki nem állhatok, ezért nem is nyugodtam, amíg le nem szedtem róla.  A kalap tönkrement a procedúrában, és a ragasztó miatt sajnos néhány tincs is menthetetlenné vált a feje tetején.



Szerencsére volt ugyanilyen színű póthajam, ezért újra tudtam fűzni a hiányzó tincseket. Az internetes képek alapján valószínű, hogy ennek a babának is voltak gyöngyök a hajfonatai végén, de levághatták őket. Ezért a hajpótlás után újrafontam a fonatokat, hogy hasonlítson az eredetire. A végeket ideiglenesen cérnával rögzítettem.


Cipője sajnos nem volt. A ruhája több darabból áll: egy blúzból, egy felső és egy alsószoknyából. Még fehérneműje is van!


A másik Betty Teen babámmal:


És átöltözve:



5 megjegyzés:

  1. Egy nagy talál! Ő is nagyon szép! Nem tudom, hogy használták, mint szuvenír babák. That is egy szép részlettel ezeket a szép babak :-).

    VálaszTörlés
  2. Örömmel tölt el, hogy olyan baba került a birtokodba melyet már régen szerettél volna. Milyen hajat használsz a pótláshoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy másik baba hajából származó tincsekkel pótoltam. Annak már amúgy is belenyírtak a hajába, úgyhogy le kellett vágni az egészet, így legalább hasznosult az is, amit levágtam. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép kisasszony. Szeretem a haját.

    VálaszTörlés