2018. szeptember 8., szombat

Barbie Collector Fan Bingbing

Sokszor nézegettem már a káprázatos, sárkány-ruhás Fan Bingbing képeit, de a magas ára miatt csak távoli álomnak tűnt ez a baba. Azt hittem, káprázik a szemem, amikor múlt hónapban megláttam leakciózva az Aliexpress egyik eladójánál. Nem is gondolkodtam rajta sokáig, és jól tettem, mert másnap már dupla áron adták, aztán néhány nap múlva már el is tűnt a kínálatból.

Doboz nélkül kértem (bár nagyon szép a doboza), egyrészt, mert így olcsóbb volt, másrészt mert úgyis megsérült volna a hosszú úton. A baba viszont épségben megúszta, és éppen olyan gyönyörű, mint a képeken!


Fan Bingbing kínai színésznő, akit hazájában a Forbes 2014-ben a hírességek 100-as listáján első helyre sorolt. Vagyis ideje volt végre baba formájában is megörökíteni. Az ikonikus sárga ruhát a Cannes-i Filmfesztiválon viselte 2010-ben, jó ötlet volt a tervezőktől, hogy a baba változatát is ebbe öltöztették.


A ruha egészen pontos mása az igazinak. Ami a babát illeti, mindenki maga döntse el, mennyire hasonlít. Viszont ha attól eltekintünk, hogy egy valóságos személy ihlette, szerintem akkor sincs semmi szégyenkezni valója. Nagyon ügyeltek a részletekre, még a körmei is kékre vannak lakkozva.



Az egyetlen dolog, ami kevésbé tetszik, az a merev test. Tudom, hogy a felnőtt gyűjtőknek készült Mattel babák egy része Model Muse típusú, mert nagyon jól mutat rajtuk mindenfajta ruha. Nekem azonban mindig a próbababák jutnak róla eszembe.


2 megjegyzés: