2017. március 4., szombat

Haj-baj

Nagyon jó áron jutottam hozzá egy babacsomaghoz. Igazából csak egy baba miatt vettem meg az egészet, mert még postaköltséggel együtt is bőven megérte - de aztán amikor megérkeztek, úgy döntöttem, hogy a hétből ötöt megtartok. Legalábbis egyelőre mindenképp.



Most a két alsó Disney Store hercegnőről lesz szó (A többiekre majd még egy másik posztban kitérek). Mind a kettő kiváló egészségnek örvend, egyik ízületük sem lötyög, de a hajuk tragikus állapotú volt.

Csipkerózsika haja égnek áll a borzalomtól
Rapunzel (Aranyhaj) még rosszabb
Csipkerózsikánál úgy döntöttem, hogy egy alapos folyékony szappanos kikefélés után hősokkot fogok alkalmazni. Ez általában segíteni szokott, ha a haj nagyon vattás és kusza. Előtte becsavartam alufólia csíkokkal:


Aztán vizet forraltam, egy tálba öntöttem és abba állítottam, igyekezve, hogy mást ne érjen a forró víz a haján kívül. Kb. 3-4 perc, majd jött a jeges fürdő jégkockákkal teli vízben. Majd ezt még egyszer elismételtem, és hagytam megszáradni.

Ha nem is lett olyan, mint új korában, azért használt a kezelés.




Rapunzel sörénye ennél is súlyosabb eset volt. Kifésülő balzsammal itattam át, kézzel tincsekre szedve fésültem ki. Rengeteg haja van! Órákig tartó türelemjáték igazi megszállottaknak. :)
A végeredmény persze már nem olyan, mint amikor kikerült a dobozból, de azért javult a helyzet.


Nem is tudom, hogy fér el ennyi haj a fején :)



Csipkerózsikával:


Ahhoz képest, hogy egyáltalán nem gyűjtöm a Disney Store hercegnőket (meg másmilyeneket sem), valahogy mindig véletlenül hozzám keveredik egy, aztán már sajnálok túladni rajtuk. Úgyhogy már négyen vannak:

Hamupipőke, Rapunzel, Csipkerózsika, Arielle

5 megjegyzés:

  1. Ha meggondolnád, mi vevők lennénk Hamupipőkére és Csipkerózsikára :D Hol vadásztad le ezt a csomagot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, ha megválnék tőlük, tudom, kinek szóljak :)
      Egyébként a legnagyobb hazai licitálós oldalunkon találtam.

      Törlés
    2. Nekem sosem sikerült rájuk akadni,ha mégis, akkor lelicitaltak. De így olyan ruhát kell varrjak, ami nincs másnak :)

      Törlés
  2. Nagyon hatékony lett a frissítés. Bájosak. Nekem még nincsenek mesés babáim , de sose lehet tudni ...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen rendbe hoztad őket, és csodásak azok a fotók a kerti háttérrel! Nagyon hangulatos!

    VálaszTörlés