2017. április 22., szombat

Kincsvadászat 4. rész - BFC Ink Noelle

Végre eljutottam oda, hogy Noelle-t a lehetőségekhez képest rendbe hozzam. A haja borzalmas állapotban volt. Sajnos azt tapasztaltam, hogy a BFC Ink babák haja nagyon könnyen kócosodik, az övé egyenesen rasztás volt.  

Ilyen volt az érkezésekor

Fürdés és hajmosás után megpróbáltam a nagyját kibogozni





Aprólékos munkával kifésültem és tincsekre szedtem, aztán jött a forró vizes kezelés




Ha nem is lett olyan, mint eredetileg volt, de legalább már nem madárfészeknek néz ki

Ruhát is kapott, cipőt még sajnos nem sikerült szereznem, de lehet, hogy inkább csinálni fogok neki.



Az új barátnőkkel, Ginnyvel és Kaitlinnel. Az előbbi nem eredeti BFC Ink baba, hanem valószínűleg egy kínai klón. Kicsit magasabb, mint a másik kettő, és más az anyaga is, de ettől függetlenül minden ízületében mozgatható, nagyon szép és egészen jó minőségű.

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges! A barátnői is!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűen nézz ki! Hát nekem csak egy utánzatom van, de annak van egy jó minőségű haja, csak a gyökereztetése nem jó. :/ Szépek ezek a babák!

    VálaszTörlés