2018. április 28., szombat

Babaklinika - testcsere

Aliexpressen szemeltem ki ezeket az afrikai babákat. A kínai másolatok sokszor rossz minőségűek, viszont ebben a színben nagyon nehéz ízületes testet találni, és mivel nagyon olcsó volt, gondoltam egy merészet, és rögtön kettőt is rendeltem.



Amikor megérkeztek, kellemes csalódás ért. Az Aliexpress-en kapható világos színű Fashionistas utánzatú testek általában vékonyak és üregesek. Ezek a babák nem annyira gagyik! Elég kemény, erős műanyagból van a törzs és a lábak, a karok pedig rugalmasabb gumiszerű anyagból. Az ízületek sem lötyögnek.

Sajnos az egyik babám, amelyiknek sürgősen új test kellene, más árnyalatú barna, ezért neki tovább kell várnia.
Viszont! Életem legelső néger babája, Whitney, nagy-nagy kedvenc, végre új esélyt kapott.

Whitney eredetileg egy Hong Kong-i gyártású afrikai-amerikai Barbie klón a 90-es évek legelejéről. Aki emlékszik, mi volt a helyzet akkoriban Magyarországon, az tudja, hogy szőke Barbie-n kívül nem nagyon árultak mást, úgyhogy nagyon örültem, amikor ezt a babát megkaptam a szülinapomra.
Ezen a képen egy terhes Judith baba AA változata van, így nézett ki Whitney is, csak rövidebb hajjal, és ő csillogós kék ruhát, nagy fülbevalót és ezüst cipőt viselt. Sokat keresgéltem a neten, de arról a változatról nem találtam képeket.


Rengeteget játszottam vele, például nagyon élveztem, hogy lehet cserélgetni a fülbevalóit. Még a szemét is átfestettem, hogy jobban hasonlítson Whitney Houston-ra. Sajnos a babát 1-2 év után baleset érte, mind a két lába tőből kitörött. Apukám akkor valami erős ragasztóval visszaragasztotta őket, viszont emiatt soha többé nem tudott ülni. Így is maradt hosszú-hosszú évekig a babás dobozba elcsomagolva, egészen mostanáig.
Most eljött az idő, hogy újra mozgékony legyen.

Így nézett ki Whitney a csere előtt:


Kicsit aggódtam, hogy nem fog sikerülni a csere, mert a két test nyaka másképp van kialakítva.


De szerencsére tökéletesen passzol még a színük is!



Hurrá!Végre meg tudom igazítani a frizurámat!

Érdekes, hogy a klón baba feje viszont nem illik Whitney testére :) Egyelőre eltettem, majd kitalálom, mi legyen vele.

Szóval ha valaki találkozik ezekkel a fekete lányokkal, és gondolkodik rajta, hogy érdemes-e megvenni, jó szívvel tudom ajánlani őket :)

1 megjegyzés: