2018. szeptember 16., vasárnap

Kira másképpen

Régebben vettem fillérekért egy 1993-as Sun Jewel Kira babát. Nem volt tökéletes a haja, az arcfestése pedig le volt kopva a szemén és a szemöldökén. Nem fényképeztem le, de van a gyűjteményemben egy ugyanilyen baba, a róla készült képet berakom összehasonlításnak:


Eredetileg cseretestnek vettem, de végül minden porcikáját hasznosítani tudtam. Láttam nagyon szép átalakított babákat a neten, és szerettem volna csinálni egy fehér vagy platinaszőke hajú, Kira arcú lányt. Így aztán levágtam a haját (amit eltettem, mert később még hasznát tudom venni) és áthajaztam platinaszőkére, aztán amikor kész lettem, a szemét és a szemöldökét letisztítottam körömlakk lemosóval és újrafestettem.

Ez lett az eredmény:



Eredetileg rövidebb frizurát szántam neki, de végül meghagytam a haját eredeti hosszában. Az arc kifestése nehéz volt, sajnos nincs elég vékony ecsetem, de ha lenne, akkor sem lenne olyan szép egyenletes, mint a gyári...

Néhány hete sikerült szereznem egy olyan MTM testet, ami illett a bőrszínéhez. Neve még nincs, de végre tud szép ruhákat hordani és mindenféle pózokat felvenni :)



A következő project egy EAH Briar Beauty áthajazása lesz.

3 megjegyzés:

  1. Remek munkát végeztél. Szuper nőci lett belőle. Még szerencsés is vagy hogy sikerült mtm testet a megfelelő színben találni, szerintem az egy jó kihívás.

    VálaszTörlés
  2. Witaj :-)
    To zupełnie inna dziewczyna! Jasne włosy, inny makijaż, ciałko mtm!
    Super!

    VálaszTörlés