2019. április 7., vasárnap

Fashionistas Nr. 90 és Nr. 97

Még tavalyi megjelenésűek, és biztos már sok mindenkinek megvannak, de nekem csak most sikerült beszerezni őket.



Nem sok babát szoktam dobozban hagyni, így ők is kiszabadultak:


A Nr. 90 nagyon sötét bőrű, az arca szerintem ugyanaz a mold, mint a 73. Fashionistának:

Nr. 90

Nr. 73
Kíváncsi voltam, mennyivel sötétebb a bőre, mint a tavaly év végén érkezett, színes virágos ruhájú 106. számúnak, ezért egymás mellé tettem őket. És igen, a 106. valamivel világosabb:



A cicás ruhában lévő baba petite méretű. Azért is tetszett, mert régi 90-es évekbeli Christie típusú arca van:


Első pillantásra teljesen más, mint pl. ez a Benetton Christie 1990-ből:


Most, hogy van már curvy és magas MTM baba, petite típusú MTM babát is csinálhatna a Mattel.

3 megjegyzés:

  1. Piękne masz dziewczyny!
    Racja, czekamy teraz na nową pannę mtm, w mniejszym rozmiarze :)))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    VálaszTörlés
  2. A cicás petite valamiért nem volt olyan szimpi ...nem vágytam rá eddig de most , hogy ráébresztettél , hogy "krisztiarcú" , lehet , hogy megszerzem , mert a különleges arcúakat gyűjtöm , jobb ha most megveszem ,nehogy úgy járjak , mint a görögös magas lánnyal...

    VálaszTörlés
  3. No igen... petite MTM. Engem most már az izgat, ha már ennyi srácot csináltak mint csajt jöhetnének az MTM fiuk is.

    VálaszTörlés