2019. október 20., vasárnap

Új szerzemények 3. Bead Blast Barbie

Pár hete a bolhapiacon találtam rá erre a babára. El volt törve a nyaka, és a haja is kusza volt, de ez nekem sosem probléma, főleg ha emiatt az eladó hajlandó engedni az árból.

A Bead Blast Barbie 1997-ben jelent meg, szőke, barna és vörös hajszínnel, illetve AA változatban. A babák hosszú haját gyöngyökkel díszíteni és kreppelni lehetett.



Miután rendbe hoztam a haját és megjavítottam a nyakát, az én Bead Blast Barbie-m is kiállhatott egy fotózásra. Mivel az eredeti ruhája nem áll rendelkezésre, egy 2002-es Barbie Boutique ruhát kapott erre az alkalomra.


A szőke Barbie-k általában nem a kedvenceim, viszont nagyon szeretem a Mackie arctípust, ezért nem volt kérdés, hogy ez a szépség hazajön velem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése