2016. július 11., hétfő

Heart Family

Már írtam, hogy nemrég egy babacsomag került hozzám, tele 1980-as évekből származó babákkal. Ebben a csomagban volt egy Heart Family apuka. Legalábbis a ruhájából erre következtetek, mert egyébként a Ken babákat ebből az időszakból elég nehéz megkülönböztetni, mindegyiknek ugyanaz a szélesen vigyorgó 40-es nagybácsi ábrázata van, esetleg csak a festett hajuk színe más. Nekem pl. már volt korábbról egy ugyanilyen Ken, akiről azt gondoltam, Heart Family apuka lehet, de a szájuk színe némileg eltérő, ugyanakkor egyiküknek sincs jegygyűrűje.


Itt a Heart Family anyukával látható együtt, plusz egy fél óvódányi Heart Family kisbabával, amelyek közül kettő szintén ebből a csomagból való, egy fiú és egy lány.


Illetve még a Heart Family mellé adták ki Tofu (Toufou vagy True Heart) kutyát is, akiről már korábban tettem be képet. Szerintem nagyon élethű a kócos fejével és a gombszemeivel, ráadásul tud ülni, külön-külön mozgatni a lábait, illetve feküdni is.




Méretben is jól illeszkedik a babákhoz, illetve a többi kutyához.


Balról jobbra: Tofu, Tanner és az eredetileg Beauty néven kiadott Barbie kutyus másolata, valamikor a nyolcvanas évek végén kaptam, tehát ő is erősen retró már. Egyébként ahhoz képest, hogy nem eredeti Mattel, elég jó minőségű, és ugyanúgy tudja mozgatni a lábait, illetve forgatni a fejét.

5 megjegyzés:

  1. Geoffry bácsi a Bridget Jones naplójából 😊 40-es nagybácsi 😊
    Szép gyűjtemény, gratulálok hozzá 😊

    VálaszTörlés
  2. Azta, gratulálok!! Szuper jók, szép állapotban van Heart Apuka és a ruhája is. A kutyusért meg teljesen odavagyok! Anyu ruhája eszméletlenül csini, nagyon tetszik, nekem is kell egy olyan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Amit meg az anyuka ruhájáról írtál, azt külön köszi :))) Én varrtam egy gyerekruhából, úgyhogy megismételhetetlen darab...

      Törlés
    2. Hűűha, nagyon ügyes vagy! Volt hozzá szabásmintád is vagy saját kútfőből csináltad? Nagyon tetszik tényleg, én is szeretnék ilyesmit varrni, csak sajna nincs varrógépem, így egyelőre marad a kézzel varrás.

      Törlés
    3. Vannak bevált szabásmintáim, de ezt ha jól emlékszem, csak a babára próbálva csináltam. Mivel sokszor turkálós ruhákból van az anyag, kihasználom az eldolgozott széleket, hogy ne kelljen annyit varrni :)

      Törlés