2016. augusztus 24., szerda

Újabb Fashionistas babák

Végre újabb 5 féle jelent meg a hazai webáruházakban a 2016-os új Fashionistas babákból. Pl. itt.
Három haza is költözött közülük - bár a másik kettőt sem szívesen hagytam ott.




A curvy babák közül nem ez a kék hajú volt elsődlegesen a szívem vágya, de élőben jobban néz ki, mint a fotókon. És igazából nem teljesen kék a haja, mint hittem, hanem fekete, kék csíkokkal.






Neki pedig a ruhája nem a szívem csücske, amúgy maga a baba viszont nagyon szép.





És az ázsiait sem lehetett otthagyni. Az arca nagyon hasonlít a Made to Move ázsiai Barbie-ra, de sötétbarna a haja és van frufruja. Divatos lapos talpú balerinát visel.






Ennek ellenére még mindig sok olyan 2016-os model van, amit itthon nem árulnak. Talán majd Karácsony előtt...



4 megjegyzés:

  1. Nagyon klasszak! Végre !!! Melyikből vetted ?

    VálaszTörlés
  2. A játékneten, de onnan már el is tűntek a kínálatból.

    VálaszTörlés
  3. Sajnos még mindig a szőlőhegyen vagyunk ... még pár napig , így nem tudok (tudtam volna) vásárolni , főleg , ha nem postán jön , hanem futárral.Gondoltam , hogy így járok , még a végén az Amazonról kell vennem :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De amit belinkeltem, a játékshop, ott még van belőlük.

      Törlés