2018. március 4., vasárnap

Fashionistas Barbie Nr. 85

Végre ezt a babát is kihúzhatom a kívánságlistámról.
Kreol bőrű, gömbölyded, mosolygós, szeplős. A nagy, göndör haja két tónusú tincsekből áll.








Két ruha van a csomagban, az egyik a csipkés sárga, hosszú ezüst nyaklánccal:


A másik színes virágos, hippis. Egy fekete válltáska is jár hozzá, meg egy türkiz sapka. Sajnos a Mattel fukar volt és csak egy pár cipőt adott hozzá.


Valószínű, hogy ha lehet majd kapni a curvy MTM babákat, és lesz ugyanilyen bőrszínű közöttük, akkor lecserélem a testét.


12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lány! Gyönyörű az arca!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a többiek is szépek, de ő volt a sorrendben az első :)

      Törlés
  2. Szép baba. Gyönyörü mosollyal és gyönyörü hajjal rendelkezik. Az új mtm test több lehetöséget ad.

    VálaszTörlés
  3. Engem ez a lány Mariah Carey-re emlékeztet. :-) Nagyon tetszik a haja, a szeme színe és a szeplői. Lehet, én is veszek majd belőle, meglátom, hogyan alakul a költségvetés... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, igazad van, tényleg olyan mint az énekesnő :)

      Törlés
  4. Lovely doll, she has a cute face :-).

    VálaszTörlés
  5. Én is a költségvetésemre várok. Már kosárba van az enyém. Olyan kevésnek látszik a haja. Dúsabbnak vártam. Amúgy van ennek a csajnak egy ízületes változata hosszú ujjú kiskosztüm ruhába. Nagyon elegáns.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra az izületes változatra kíváncsi lennék! Tudnál róla többet írni, hogy keressem.

      Törlés
    2. A leírás alapján erre gondolhatott:
      https://www.amazon.com/Barbie-Look-Metallic-Mini-Doll/dp/B01NBIADYO

      Törlés
    3. Én is arra gondoltam és az megvan nekem, csak megtévesztett a kosztüm, mert az egybe ruha. Gondoltam hogy hátha van olyan akire lecserélhetem a fejet.

      Törlés