2019. január 27., vasárnap

Goodbye!

A blogban általában azt szoktam naplózni, hogy "kik" az új jövevények, azoknak nem szoktam bejegyzést szentelni, akik távoznak. Pedig időről-időre kénytelen vagyok megválni a gyűjteményem néhány darabjától, hely- és/vagy pénzhiány miatt. Mindenkitől sajnálok búcsút venni, de hoztam egy szabályt: ettől az évtől új csak akkor jöhet, ha egy régi távozik. Így aztán emlékül csináltam egy montázst azokról, akik mostanában voltak kénytelenek új otthont találni. Remélem, mindegyiküknek jó helye lett!


1 megjegyzés:

  1. Megértelek, én is kénytelen szoktam lenni megválni babáktól. Nálam általában azért, hogy újak jöhessenek a helyükre, de persze a pénz se jön rosszul. Volt, amitől nagyon nehezen váltam meg, és lehet, hogy újra megveszem, hogy inkább mégis meglegyen. Most már tudatosabban vásárolok, és igyekszem visszafogni magam, ha úgy érzem, hogy egy-egy baba mégsem olyan fontos. Jó volna gazdagnak lenni. :-)

    VálaszTörlés