2019. január 5., szombat

Új év, új külső

Az ünnepek alatt több időm volt babákkal foglalkozni, így néhány betervezett és félbehagyott "projekt" sikeresen befejeződött, másokkal pedig sokat haladtam.
Két elkészült átalakításom Deloris és Sistine, két Mattel baba.

Sistine az első. Vele több munka volt, hiszen tetőtől talpig átváltozott. Ő eredetileg egy 1997-es Cool Colors Skipper. Így nézett ki:


A hobbyboltokban kapható babahajat használtam hozzá, mégpedig fekete színű, göndörített változatot, ami olyan, mint egy végtelenített hosszúságú göndör tincs. Azt hittem, hogy sokkal nehezebb lesz befűzni, de meglepően gyorsan végeztem.

Utána következett az átfestés. Csak a száját hagytam meg eredetiben, a szemét és a szemöldökét megváltoztattam, hogy passzoljon az új hajához. Nagyon vékony ecsettel, akrilfestékkel festettem és a végén matt lakkal tettem tartóssá. A képen látható, milyen volt előtte és utána:


Végezetül ízületes Fashionistas testet kapott:


A másik átalakítás tulajdonképpen ehhez képest egyszerű. Deloris eredetileg egy 1986-os Barbie and the Rockers Deedee. "Betegen" került hozzám, mivel a bal kézfejét teljesen lerágták. Így aztán egyértelmű volt, hogy új testet kell kapnia. De ha már így esett, akkor gondoltam, őt is átfestem, láttam ugyanis egy képet a Pinteresten és szerettem volna valami hasonlót.

Eredeti képem nincs róla, de ilyen volt valamikor:


Csak a szemét és a szemöldökét festettem át:


Egy Disney Tiana hercegnő testét kapta meg, amelyiknek a karjai ízületesek, a lába pedig három fokozatban hajlik:


A két lány egyszerre került ki a "műhelyből", és hamar össze is barátkoztak:




3 megjegyzés:

  1. Hű a fehér göndör hajú szuperül nézz ki! Ahhoz képes hogy milyen volt, óriási a változás.

    VálaszTörlés
  2. Szépek lettek a csajok! Teljesen más karakter lett Skipper-ből.

    VálaszTörlés