2019. február 17., vasárnap

Műszőrme paróka és egyéb varrogatások

Végre egy kicsit több időm volt foglalkozni az új szerzeményemmel, akiről ebben a bejegyzésben írtam. Neve még mindig nincs, mert nem tudtam kitalálni semmi hozzá illőt, úgyhogy egyelőre névtelenül fog pózolni ebben a posztban.

Először is a műanyag szemeket lecseréltem barna üvegszemekre. Sokkal szebbek és élethűbbek. A fejtető mágneses rögzítését még mindig nem oldottam meg, de arra is sor fog kerülni.
Időközben kipróbáltam a szőrméből való paróka készítést. Igaz, rendeltem néhány olcsó hajparókát is az Alin, amik majd valamikor megérkeznek, de addig is nekiláttam, hogy egy kabátgallérból készítsek valamit szegény lány kopasz fejére.
A részletes készítési útmutatót egy remek youtube videóban találtam (egyébként a többi videója is nagyon hasznos az illetőnek). Angolul van, de aki nem érti a szöveget, az is látni fogja a módszer lényegét. Nagyon jó szórakozás és nem is nehéz! Csak három dologra kell figyelni a szabásnál: 1. Pontosan kell illeszkednie a baba fejére, mint egy sapka, különben csúszkálni és forogni fog, ami nem túl ideális. 2. Figyelni kell a szálirányra. 3. Óvatosan kell kivágni a darabokat, én erre egy szikét használtam, hogy véletlenül se vágjak bele a szőrbe.

A kész paróka egy kicsit olyan lett, mint egy komondor sérója, de én személy szerint elégedett vagyok vele. Fésülni nem nagyon ajánlott, de többféle stílusban is beállítható.





A cipők szintén az Aliról valók, viszonylag olcsón, 2-3 dollárért árulják őket és pont jók a leányzó lábára. Jelenleg ez a kettő van, de többfélét fogok még rendelni.


És most jöjjenek a divatfotók!
A fekete top hátul tépőzáras. A farmerszoknya bébiholmiból való, sok munka nem volt vele, csak le kellett szűkíteni a baba méretére :)



A hintaszéket még tavaly találtam a bolhapiacon és pont jó hozzá!




A maxi pulóver szintén bébiruha volt. Tudom, hogy nem illik a piros csizmához, de jelenleg nincs más...






Ez a szoknya szintén átalakított gyerekholmi. Nem sikerült túl jól, mert túl vastag és merev az anyaga:


Ezt a képet meg azért csináltam, mert itt jól látszik, milyen hatalmas a modellem egy Barbie babához képest:


Az ing és a farmernadrág szintén átalakítás:





Ezen a képen pedig azt szerettem volna megmutatni, milyen jól egyensúlyoz támaszték nélkül a saját lábán, pedig elég könnyű anyagból van, nem úgy, mint a resin BJD babák.


Nagyon jól szórakoztam, miközben különböző pózokba állítgatva fényképeztem. El is ment vele egy egész délelőttöm. Később, ha elkészültem további ruhákkal, illetve megérkeznek a rendelt cipők és parókák, majd újabb képek várhatók.

8 megjegyzés:

  1. Hűha! Most hogy csináltál egy barbis képet vele, jól meglepődtem a méretén. Valamivel kisebbnek képzeltem a leányzót. Amúgy jók a ruhák és a parcsi is tetszik, csak világos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is világos a paróka, de sajnos ilyen színű volt a kabátgallér és nem tudtam átfesteni :)

      Törlés
  2. Annyira nagyon jók a képek!! Mintha egy igazi, élő lány volna néhol ((-: A paróka is szuper, kíváncsi leszek majd az újabb képekre is!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek !
    Én sem gondoltam , hogy ennyire nagy ez a csajszi, talán könnyebb is varrni rá , mint egy Barbie-ra ...nem ?Szép a szeme is , a paróka is sokat szépít rajta . Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Igen, úgy tűnik, minél kisebb egy ruha, annál nehezebb megvarrni. De itt még az is segített, hogy csak méretre kellett alakítani.

      Törlés
  4. Wspaniała dziewczyna! Bardzo podoba mi się w tym kolorze oczu i w tej peruce!
    Naprawdę świetnie pozuje i jestem zaskoczona jej wielkością, bo w porównaniu z Barbie to duża panna!
    Super :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök hogy neked is tetszik :)

      Törlés