2020. április 5., vasárnap

Misty Copeland Barbie 2015

Misty Copeland egy híres amerikai ballerina, akinek 2015-ben "megszületett" a Barbie verziója, a Mattel híres nőkről készített sorozatának darabjaként.


Én már több mint egy éve megrendeltem ezt a babát, de valamiért nem készült róla blogbejegyzés, úgyhogy most pótolom a mulasztásomat.

A doboza egy kicsit megrokkant a szállítás folyamán, de szerencsére a babának semmi baja nem esett. Amúgy sem sokáig maradt a karton fogságában, úgyhogy csak néhány fotó készült kibontás közben.



A tűzpiros ruha "A Tűzmadár" című előadáson viselt kosztüm mása: aranyszínű balettcipő, piros kezeslábas, a derekán tüllel és hosszú tollakkal, valamint piros tüll fejdísz. Tartozék még egy különböző pozíciókba állítható állvány is.




Az eredeti kosztüm

A baba arca nagyon bájos, emiatt hajlamos vagyok megbocsátani néhány hanyagságot, amit a Mattel elkövetett, dacára annak, hogy ez egy gyűjtőknek való kiadás. Az egyik ilyen bosszantó dolog, hogy a haját valami lakkal kezelték, amitől nagyon merev, kemény a tapintása.


A másik, hogy a ruhán nincs semmilyen kapocs, gyakorlatilag rá van varrva a testre. Tehát ahhoz, hogy át lehessen öltöztetni a babát, fel kell bontani a varrást a ruha hátán.

A test ízületes, de nem annyira hajlékony, mint a Made to Move típusú babáké. Ebből a szempontból inkább a régi Fashionistas Barbie testére hasonlít, azzal az eltéréssel, hogy a csípő keskenyebb, a vádli szélesebb, és a comboknál van egy plusz ízület, aminek a segítségével jobbra-balra forgatható a láb. A lábfej spiccben van, ami a szokványos Barbie cipők viselését megnehezíti.


A haj elég rövid és úgy van betűzve, hogy csak a fej tetején összefogva lehessen viselni. Vagyis ha sikerül kimosni belőle a keményítőt, és lefésüljük, nem találunk választékot.


Így aztán lehet választani. Vagy hagyjuk összefogva, vagy eltakarjuk a hajhiányt egy kalappal:




Én viszont szerettem volna, ha az én példányom haja jobban hasonlít az eredeti Misty Copeland-re, tehát maradt az újrafűzés.

Az új haj valamivel hosszabb és sötétebb színű lett, meg egy kicsit zabolátlanabb, de szerintem jobban illik hozzá.





7 megjegyzés:

  1. Zdjęcie dziewczyny w długiej sukni i w kapeluszu jest piękne! Owszem, nowe włosy są naprawdę doskonałe! Reroot się opłacił, bo dziewczyna prezentuje się wspaniale!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    VálaszTörlés
  2. Áh, de szuper, nekem is van egy. Én is megvettem már pár hónapja, de még nem írtam róla. Tök jó, hogy újra hajaztad, én is ezt fogom tenni azt hiszem, csak talán fonallal.

    VálaszTörlés
  3. Nekem régi hajjal is tetszik kalapba. Viszont érdekes látni, hogy egy frizura mit csinál. Eredeti hajjal idősebb, míg az újrahajazásnál éveket fiatalodott. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy bemutattad! Nagyon tetszik és az új frizura jól áll neki. Ügyes vagy. Milyen hajat használtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A hajat egy donor babától "kapta", amelyiknek már nem lesz rá szüksége.

      Törlés