2020. március 29., vasárnap

Pedigree Sindy fodrásznál járt

Sindy, aki a karrierjét 1963-ban kezdte a Pedigree nevű angol játékgyártónál, az elmúlt évtizedek alatt sokszor cserélt tulajdonost és a külseje is alaposan megváltozott. Ma már semmiben sem hasonlít az eredeti divatbabára.
Én mégis az első Pedigree Sindyket szeretem legjobban, egészen pontosan azokat, amelyek 1963 és 1985 között készültek. Sajnos velük egyre ritkábban lehet találkozni, ha mégis, akkor általában elég rossz állapotban vannak. Főleg a hajuk szokott könnyen tönkremenni.

Több éve vettem fillérekért egy Basic Sindy babát, amelyiknek szintén elég rossz minőségű, megnyirbált szőke haja volt. Sajnos nem tudom, melyik évjárat lehet, csak az biztos, hogy ez a testtípus 1977 és 1985 között volt jellemző ezekre a babákra.

Így nézett ki az eladó fotóján


A hajával kezdenem kellett valamit, elhatároztam, hogy kiszedem és új hajat fűzök be. Mivel több szőke Sindy is volt már itthon, először arra gondoltam, barna lesz. Viszont idő hiányában hosszabb időre félre kellett tennem ezt a tervet. Nemrégen pedig sikerült szert tennem egy eredeti barna Sindyre. Így amikor most újra elővettem, eldőlt, hogy vörös lesz a haja.

Ezen a képen jobban látszik, hogy milyen rossz minőségű a haja

Ennek a típusnak nagyon könnyű levenni a fejét, a műanyag azonban nagyon kemény, és nehéz új hajat betűzni, még akkor is, ha az eredeti lyukakat használjuk hozzá. Úgyhogy keményen megküzdöttem érte, de szerintem megérte ezért a végeredményért:



Egyébként itt található egy nagyszerű oldal, amely segít a Pedigree Sindy babák azonosításában:
http://www.petradolls.co.uk/sindy_information_page_1960s_dolls.htm

2 megjegyzés: