2021. március 28., vasárnap

Újabb átváltoztatás

 Még tavaly év végén vettem ezt a tömegesen gyártott olcsó kínai babát az egyik játéküzletben.


Volt már egy ugyanilyen babám évekkel ezelőtt, de túladtam rajta. Amikor legelőször láttam, megtetszett, de később valahogy elmúlt ez a lelkesedés, főleg, amikor rájöttem, igazi tömegcikkről van szó, igénytelen anyagokból készült és nem véletlenül ilyen olcsó. Aztán amikor az üzletben találkoztam vele, hirtelen egy új lehetőség jutott eszembe: átalakítom.

Csak én látom így, vagy tényleg máris jobban néz ki a gyári arcfestés nélkül?


 Sajnos a haja sem csúcsminőség, itt-ott kopasz foltok voltak a fején, ezért mindenképpen új hajat kellett kapnia. És mert egy vagány, rockos stílusú ázsiai lánynak képzeltem el, ezért fekete hajat fűztem be neki élénk piros csíkokkal.




Miután kifestettem, valódi szempillákat is kapott. A csíkos top és a farmernadrág a 2007-es kiadású Hello Kitty Barbie-tól lett kölcsönvéve. A cipő és a napszemüveg valamelyik fashionistas Barbie tulajdona. Az ékszereket én csináltam.



 

 

 



6 megjegyzés:

  1. Ezt a babat én is áthajaztam. Viszont nekem tetszik a sminkje igy az marad. Viszont nekem a hajazas nem lett a legjobb mert nehéz lett a feje. Sürübben is tűztem.

    VálaszTörlés
  2. Én szerintem nagyon sokat javított rajta a smink eltüntetése, de a végeredmény döbbenet , nem gondoltam , hogy ennyire meg lehet változtatni. Csini lett .

    VálaszTörlés
  3. OMG she looks great! Amazing metamorphosis!

    VálaszTörlés