2021. április 5., hétfő

60 cm magas Xinyi baba

 Igazából nem tudom, ez-e a hivatalos neve, mert 30, 45 és 60 cm magas babákat is árulnak ezen a néven.

A 60 cm magas verziónak ízületes műanyag teste van, a fejtetője levehető, a szeme cserélhető, illetve 21 cm körméretű parókákat tud hordani.






Én ruha, haj és kifestés nélkül vettem meg, ráadásul a fejet és a testet is más eladótól, mert így jött ki leggazdaságosabban.


A fejecske egy rózsaszín dobozban jött, kaptam mellé egy pár barna műanyag szemet is.


A babának egyébként nagyon halvány sárgás elefántcsont színe van.




Kifestésnél próbáltam ellensúlyozni egy kis rózsaszínnel a sápadtságát. Remélem, sikerrel.


Szempillának valódi emberi műszempillát használtam, kicsit megrövidítve. A szemek saját készítésűek, az alapanyaguk UV gyanta. Többfélét is készítek később, hogy lehessen cserélni.

Nemsokára jönnek majd képek a felöltöztetett babáról is.






2 megjegyzés:

  1. nagyon jól haladsz ezzel a csajjal . Kérek egy lépésről-lépésre bejegyzést a szemről...bájoska lett . Nagyon tetszik .

    VálaszTörlés