2021. június 6., vasárnap

Paróka Ellowyne számára

 Mivel megnövekedett mostanában itthon a parókát igénylő babák száma, ezért parókakészítési kísérletekbe kezdtem. Idáig látványos siker nem koronázta az erőfeszítéseket. A legtöbb alapanyag, ami a rendelkezésemre áll, szintetikus, és abból sajnos (legalábbis nekem) nem sikerül szépre a végeredmény.

Az egyetlen alkalmas anyag, ami jelenleg kéznél van, az a skandináv fürtös gyapjú, az a baba pedig, akinek a legsürgősebb szüksége van parókára, az Ellowyne Wilde (ebben a bejegyzésben írtam róla), így a barna színűre festett gyapjú fürtöcskék most az ő fejét díszítik. A paróka alapja ragasztóval kezelt harisnyából készült, a tincseket is ragasztóval vittem fel.




Kicsit boglyas lett a feje, de egyelőre jobb, mint a semmi. Közben tovább vadászom megfelelő, lehetőleg természetes alapanyagra.


3 megjegyzés:

  1. Fantastyczna peruka! Też jestem na etapie pracy nad perukami dla Peewit Popovy, ale ciągle poszukuję dobrego materiału na włosy. Naturalna wełna chyba jest najlepsza :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, olla123! I can only recommend mohair or scandinavian wool for doll wigs.

      Törlés