2019. december 21., szombat

Model Muse

Két szőkeség érkezett nemrég hozzánk, egy 2007-es Top Model Barbie és egy 2009-es Barbie Basics Model No 6 baba. Mindkettő másodkézből való, így sajnos az eredeti ruhák nélkül érkeztek.

Eredeti dobozos változatok:

Netről vett kép
Három dolog miatt nem szeretem a Model Muse típusú testeket: a mozgáskorlátozottság és a kóros soványság mellett a lábuk is eltér a szokványostól, vagyis a standard Barbie cipők nem jók rájuk.

Így sajnos ezek a lányok is cipőtlenek :(



Viszont ami a gyűjtős (Pink és Black Label) babák nagy előnye, az a finoman kidolgozott smink és a különleges arcvonások. A Top Model Barbie szerintem Mackie arcformájú, a Barbie Basics baba pedig Carnaval típusú. (A Barbie arctípusokról egyébként itt van egy nagyszerű gyűjtés, amit órákig lehet tanulmányozni: Kattisdolls)



A Top Modelnek eltávolítottam a fém fülbevalóját, mert kezdett tőle zöldülni a füle. Azt hittem, ez csak a vintage Barbie-kra jellemző! De előtte még gyorsan csináltam róla egy fotót. Egy My Scene ruhát kapott a fotózáshoz, és egy bokacsizmát, amit kivételesen rá tudtam húzni a lábára.


A másik lányon rajta hagytam azt az öltözéket, amiben érkezett. Szerintem jobban áll neki a türkizkék, mint a fekete. Kicsit "kövéríti", amire szüksége is van :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése