2019. december 19., csütörtök

Moovin' Groovin' Kira

Nagyon szeretem a Kira típusú babákat, ha az utamba akad egy, akkor igyekszem megszerezni. Így akadtam erre a szépségre is a v-betűs oldal böngészése közben.

Moovin' Groovin' Barbie és barátai (Christie, Kira és Teresa) 1997-ben jelentek meg.

Netről vett kép

Nem is tudtam idáig, de ezeknek a babáknak a lába csípőtől talpáig kemény műanyagból van (amit utálok!), és ettől egy kissé karót nyelt a testtartásuk. A youtubon megtalálható az eredeti reklám, hogyan lehetett őket "sétáltatni".


Na ez a vicces, robotszerű mozgás nem sikerült az én Kirámmal, viszont minden egyes mozdulatnál kellemetlenül kattognak az ízületei.
Ettől függetlenül maga a baba nagyon szép.
Eredeti ruháit nem kaptam meg vele, de a fülbevalója és a gyűrűje megmaradt. Egy teljesen más stílusú ruhába öltöztettem.


1 megjegyzés: