2019. december 24., kedd

Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket!




 ************


A karácsonyi modellem egy Ellowyne Wilde - Tyler Wentworth hibrid, aki nem egyszerű módon "született".

Még a nyáron vettem egy régi, 2003-as Tyler Wentworth testet egészen jó áron. Nem tökéletes, kicsit kopott és az ízületei lazák, de nem zavaró mértékben. Fejet is találtam hozzá, de sajnos soha nem érkezett meg, így aztán itt maradtam egyedül ezzel a fej nélküli torzóval, amivel nem tudtam mit kezdeni.



Az Alin láttam Ellowyne Wilde fejeket, viszont ezek a fejek kopaszok és szemük sincs. Mellettük szól, hogy Tonner gyártmányok, tehát kompatibilisek a Tyler testekkel. Végül megrendeltem egyet és szerencsére épségben megérkezett.






Ez a fej nagyon kemény műanyagból van, forró vízben viszont szépen megpuhult, így sikerült rárakni a testre.


Következett egy nagyobb megpróbáltatás, a szemek berakása. Rendeltem 10 mm-es akril szemeket, amik pont karácsony előtt meg is érkeztek. Zöld, szürke, kék és világosbarna színű volt a készletben, én végül a szürke mellett döntöttem. Mivel a baba fején sehol sincs nyílás, ezért a szemeket csak elölről lehet beilleszteni.
Ez nagyon nehéz feladat volt, de végül sikerült!


Ezután következett a szempillák beragasztása.


A fej keménysége miatt a baba csak parókát tud viselni. Azt viszont szabadon cserélgetheti. Fel is próbáltuk az összes olyan parókát, ami méretben passzolt a fejéhez.




Egyelőre a fekete paróka maradt rajta, mert az illik legjobban az új, karácsonyi öltözékéhez. Ebben kíván mindenkinek hosszú, tartalmas és szép ünnepeket!



4 megjegyzés:

  1. Nagyon bájos ez a lány ! Gratulálok , hogy így sikerült összehoznod.
    Sok szép parókád van .
    Kellemes Ünnepeket !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, gyönyörű lett! Szerintem ez a paróka áll neki a legjobban. (-: Boldog Karácsonyt! (-:

    VálaszTörlés