2016. szeptember 25., vasárnap

Harmony Gold Robotech "Rick Hunter" akciófigura

A használt játékosnál újabb olyan figurára tettem szert, ami valószínűleg rajtam kívül nem sok ember számára mond valamit, nekem viszont gyerekkori emlékeket idéz vissza. A 80-as évek végén a műholdas angol csatornákon ment egy anime stílusú rajzfilmsorozat, a Robotech. A jövőben játszódott, emberek irányította hatalmas Transformers-szerű robotok harcoltak benne idegen lényekkel - szóval nem volt valami lányos, de én lelkesen néztem. Ennek a főszereplője volt Rick Hunter hadnagy.
Ahogy a legtöbb sikeres rajzfilm, úgy Robotech hőseit is kiadták annak idején baba formájában, sőt több kiadás is létezik (mondjuk szerintem egyik sem hasonlít a rajzfilmfigurára).

Rick Hunter a rajzfilmben

Az én Rick Hunterem Harmony Gold-os kiadás. A terepmintás katonai ruhát nem tudom, honnan szedte, mert eredetileg fehér-piros kezeslábast visel.

Katonai kezeslábasban
A Harmony Gold-os kiadású karakterek
Lisa Hayes és Lynn Minmei (a két csaj, akik között a hadnagy őrlődött a történetben) még hiányzik, de Ricknek addig is van kivel vigasztalódnia. 32,5 cm magas, így kiválóan passzol a Jem/Jerrica babáimhoz, úgyhogy elmondható, hogy két gyerekkori rajzfilmhősöm végre az életben is találkozhatott :)


Egy ilyen Takara-féle Lynn Minmei igazán becsúszhatna egyszer egy használtjátékos bálába:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése